|
Délka kouřovodu k udírně, 3.5.2019 10º 11' 35"
|
|
Česnek ze semen, 1.5.2019 Nevím nejsem odborník. Tipuju, že letos vyroste do velikosti pacibulky. Příští rok do jedné kuličky bez stroužků a další rok teprve palička. Poměrně zdlouhavé asi. |
|
|
|
Rozkvétání broskvoní, 26.4.2019 FM3 naplno. |
|
Jak ochránit skleník před slimáky, 23.4.2019 Doufáte marně, jsou všude. Mně už začali kosit řádek zelí co vzchází ve skleníku. Obávám se, že letošek nebude o nic lepší než kdykoliv v minulosti. |
|
Benzínové čerpadlo na vodu - zkušenosti, 22.4.2019 Hlavně to budete muset řešit ponorným čerpadlem, protože z více jak 8 m hloubky žádné povrchové čerpadlo vodu nevytáhne. Jak píše O. |
|
Košíkářská vrba, 21.4.2019 Není to pravda tam u vás. Přijeďte se podívat do Pelhřimova pod čističku, kde meandruje Bělá. Tam uvidíte, jak to vypadá když se vrbám daří. I olším a osikám a všemu ostatnímu. Nemusíte jezdit, podívejte se na mapách na letecký snímek. |
|
Košíkářská vrba, 21.4.2019 Nedělejte z toho drama. Nova potřebovala oživit velikonoční zprávy něčím novým, tak nějakej salónní reportér vymyslel téma. Celým pořadem šel opakovaně záběr dvou zlomených proutků. Vždyť je to jen vrba a roste to jak vrba. Ta poroste ořezaná i... celý příspěvek > |
|
Černý rybíz neraší, 18.4.2019 Asi máte pravdu. U mně se to sem tam taky stává, když vidím nerašící větev, prostě ji ustřihnu a spálím. Spekulovat, jestli to tazatel zalévá nebo ne je nesmysl. |
|
Jak na mravence v domácnosti?, 16.4.2019 Mám dobrou zkušenost s bufetem od Neudorfu, loxiran. Stačí pár kapek, mravenci po tom jdou jak diví, dává se dokud vylizujou mističku, když přestanou, je po nich. |
|
VARI na orbu a rotavarovanie - otazky, 13.4.2019 Vy to nechápete, vy jste takovej salonní zemědělec. To nemůže být z JEHO pohledu, on nemá vaši půdu. Rotavátor je těžký a těžší na ovládání, víc a do hloubky půdu propracuje a rozdrobí, rozseká ojedinělé drny (ne louku). Kultivátor je lehčí a nekypří... celý příspěvek > |
|
|
|