Příspěvky uživatele - 79.10

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Poradte, co nasadit do pruhu k domu, 6.4.2017 Obsahuje fotku
Děkuji, vyhledala jsem si na internetu, jak to vypadá.  Chci se zeptat, nevíte, co je to za rostliny na tomto obrázku a jestli by bylo vhodné je dát do předzahrádky? (mám ještě jeden volný prostor na západní straně domu). Chtěla bych, aby... celý příspěvek >
Poradte, co nasadit do pruhu k domu, 5.4.2017
Dobrý den, chystáme se na cestičku kolem domu, ale mezi domem a tou cestičkou mi vznikne asi 40cm široký prostor, dlouhý pruh. Jedná se o čelní stranu domu do ulice - chci, aby to bylo hezké, barevné. Jsem laik a potřebovala bych poradit, co... celý příspěvek >
Jaký vybrat bazén?, 10.7.2016
Nafukovací nebrat. Nemá delší životnost, my jsme museli kupovat co 2 roky nový. Plecháče z Mountifieldu jsme měli taky a letěl z domu. Nej nám přišel Intex metal frame (nebo nějaký s podobnou konstrukcí), taky ho kouppíte v Mountfieldu. Vydrží... celý příspěvek >
Máte zkušenost s bazénem Intex Metal Frame, 6.7.2016
My máme 3 psy (střední plemeno). Ten Mountifield jsmepřed pár lety okukovali a pak jsme ho i koupili. Měli jsme ho však jen jednu sezónu a pak letěl. Je to papundeklová (tedy plechová) konstrukce nevalné úrovně, potažené tenoučkou šlupičkou folie.... celý příspěvek >
Solární sprcha, 25.6.2016
Dobrý den, uvažuji nad koupí solární sprchy. Zajímá mě její realizace a ukotvení v zahradě. Jaké máte doporučení na její podloží? Máte ji na zatravňovacích dlaždicích nebo na oblázcích a kolem obrubníky nebo jen tak volně. Pokud máte nějaký nápad,... celý příspěvek >
Bazénová chemie-výrobci, 21.6.2016