Příspěvky uživatele - 248.131

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Co sa stalo jabloni?, 26.8.2015
Jen dotaz - to vám je řezali loni na jaře nebo na podzim ?   Sice nejsem nějaký velký odborník, ale takhle vyholené kosterní větve, zbavené veškerého obrostu, už jsem dlouho neviděla.     Lída
Určení jabloní, 26.8.2015
Ten Golden mne také napadl, to předposlední mi trošku připomíná hrubší slupkou Lorda Lambourna nebo Melrose, ale nevidím druhou stranu :-((  Lída
Určení jabloní, 26.8.2015
ps -  ten soused, co vám pozemek přenechal, odrůdy neví?  A ještě by možná bylo dobré uvést přibližné stáří stromů.   L.
Určení jabloní, 26.8.2015
Ještě by to chtělo fotku z druhé strany jablka (od "bubáčku"), pokud jich máte dost, tak možná i rozkrojit.           Lída
Množit jahodník odnožemi nebo kupovat v jahodárně?, 25.8.2015
V jahodárnách sledují zdravotní stav rostlin, proto je sadba od nich kvalitnější - zdravá.. Pokud si od nich koupíte sadbu, lze pak několik let používat pro další výsadbu i vlastní odnože, pokud se nezhorší jejich zdravotní stav (a tím i výnosy).... celý příspěvek >
Co vysadit vedle pivoňky?, 25.8.2015
Vedle pivoněk dávám trvalky, které jsou v době květu pivoněk nízké (protože pivoňky se většinou i přes svázání keřů v době květu rozklesnou). Mám tam kosatce bucharica, modřence, kopretiny, polštářové floxy, zvonek klubkatý, pupalku pýřitou - prostě... celý příspěvek >
Prosím o identifikaci rostliny, 24.8.2015
Nocenka může růst i ze semene, hlízy se vytvoří až během prvního roku. Ale jestli to je ona, nevím. Hortenzie určitě ne.            Lída
Hnědé skvrny na listech anturie, 24.8.2015