Příspěvky uživatele - 8.2

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Nejzdařilejší pokojové rostliny, 23.3.2010 Obsahuje fotku
Tak i já přidávám své nádhery, které mám v práci, aby se mi lépe pracovalo  E.
Více kaktusů v jedné nádobě, 18.3.2010
Pane Jančo, Vaše kaktusy jsou nádherné, kéž by mi také tak krásně vykvetly!  Jsem v podstatě začátečník, co se kaktusů týká, ale na vánoce jsem od kamarádky dostala 20 kaktusů, každý jiný druh, takže se o ně musím postarat s nejlepším vědomím a... celý příspěvek >
Více kaktusů v jedné nádobě, 17.3.2010
Děkuji moc za Vaši reakci, tak mě napadlo, co kdybych tedy kaktusy nechala v jednotlivých květináčcích, ale dala je do té větší mísy a mezi ně dala štěrk a různé kamínky, aby květináčky nebyly vidět, to by šlo? Ještě jednou díky moc za vaše... celý příspěvek >
Více kaktusů v jedné nádobě, 17.3.2010
Děkuji vám oběma moc za odpovědi, ještě to zvážím, ale asi je do té společné misky přeci jenom přesadím, v každém případě se potom ozvu, jak to dopadlo :) Děkuji moc a mnoho úspěchů... Eva
Více kaktusů v jedné nádobě, 16.3.2010
Dobrý den, mám doma cca 25 kaktusů, které každý podzim přenáším na zimní stanoviště a na jaře opět do zahrady. Napadlo mě, že bych všechny kaktusy zasadila do jednoho velkého květináče a udělala si takovou malou skalku. Prosím poraďte mi někdo,... celý příspěvek >
kaktus, 25.3.2009
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda existuje substrát přímo na kaktusy. Mám doma pár kaktusů a chystám se je na jaro přesadit a nechce se mi substrát míchat po domácku. Děkuji za odpověď. Eva
Co s touto Yukou?, 2.3.2009