Příspěvky uživatele - 243.18

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Všetana s mušlí - NL, 16.3.2023
Robil som si prieskum odkial pochadzaju osiva Vsetany najvacsich Ceskych a Slovenských semenárskych firiem. Bohuzial zo siestich firiem iba jedna predava semena s ceským povodom. Vsetko ostatne je Taliansko, Madarsko, Polsko. Aj ked si nemyslim ze je... celý příspěvek >
Hrášek na balkoně - nedaří se mu, 19.6.2020
Pestujete hrášok na balkóne dlhšie, alebo je to váš prvý pokus? Ak pestujete dlhšie mohli by ste popísať veľkosť nádoby, odrodu, čím hnojíte a akú máte úrodu? Ďakujem Gazda z paneláku.
Vyska zeleniny, 19.6.2020
Niesom žiadny odborník, ale predpokladám, že veľkosť nadzemných častí rastlín tak isto ako podzemných, závysí od: - stanoviska a podmienok v ktorých rastlina rastie. Ak je stanovisko zatienené pravdepodobne bude nadzemná časť vysoká ale labilná,... celý příspěvek >
Odruda rajčete, 29.7.2018
Tento rok prvy raz pestujem "arctic plenty". Kupil som semeno pod nazvom arctic, takze neviem ci je to to iste ako subarctic plenty. Okrem toho este Black prince, Black from Tula, Ox heart, silky pink, ldyl a jedny bez nazvu ale podobne San marzano.... celý příspěvek >
Proč pnoucí fazole kvetou ale neplodí?, 5.11.2017
Z mojich osobných pozorovaní: buď vysoká teplota alebo nedostatok živín. To iste sa nam stalo minulý rok. Manfred
Česnek 2017/2018, 4.11.2017
Ked tak citam tu slovnu prestrelku o najspr8vnejsom termine tak ma napadla jedna vec ktoru som cital kedysi o vysadbe travnika: Ked klesne teplota (vzduch aj poda) pod urcitu hranicu rastlina (v tomto pripade vseobecne trava) rastlina sustredi... celý příspěvek >
Zapuštění a položení sazenic paprik, 4.11.2017 Obsahuje fotku