Příspěvky uživatele - 119.79

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Okurkové rozjímání, 5.8.2016
Jsem v okurkách začátečník. Na jaře jsem si koupil dvě sazenice polních okurek a teď se mi jakési urodily. První várku jsem udělal z okurek kupovaných v Kauflandu. Nálev jsem si dělal sám z části dle návodů z internetových diskuzí, částečně podle... celý příspěvek >
Konopí, 17.4.2016
Tebou uváděný § 463/2013 je jen seznam zakázaných látek. O nějaké "nulové toleranci" tam ani slovo.
Konopí, 17.4.2016
Já teda konopí nepoužívám, nefetuji. Ale kdybych pěstoval konopí, nepěstoval bych to doma nebo na zahradě. Kolikrát jsem o tom uvažoval, když jsem četl jaký je problém skrýt to před policií. Já osobně bych si vytipoval vhodné biotopy v přírodě.... celý příspěvek >
Čantorie, Baušon, Kondrotek - kdo poradí?, 30.3.2016
Čantorie - zeměžluč. Kondrotek je kundrátek - popenec břečtanovitý, tady někdo byl rychlejší, už to sem dříve napsal. Co je to baušon nevím. Zde mi ani můj často využívaný pomocník Google nepomohl :)
Co je to za bylinku?, 29.3.2016
Já se s Vámi přece nehádám. Poslala jste nám fotku, možno vycházet z jediného listu na té fotce. Z ostatních listů vycházet pořádně nelze. Vy nám můžete pomoct tím, že tu rostlinu znovu vyfotíte, vzorem Vám může být ten ruský web. Dobré též vyfotit... celý příspěvek >
Co je to za bylinku?, 28.3.2016
Že je to opravdu zašmodrchané vyplývá tady z těchto obrázků. A všechno to jsou petržele. Podobných odrůd bychom nasbírali u koriandrů, libečků kerblíků a tak dále. Vypadají trochu jinak ale vyznat se v tom...?
Co je to za bylinku?, 28.3.2016