 |
Vari - převodovka DSK-317, 20.8.2009 Jde prostě o ty dva kolíky, nýty či jak si to kdo nazve, co za ně drží spony motoru. Jiné spony je třeba na čtyřtakt, jiné na dvoutakt. Omrtněte vaši DSK 316 a když to porovnáte se zakoupivší dvoutaktní DSK 317 bude vše vasné.
Takže ano ze staré... celý příspěvek > |
 |
Vari - převodovka DSK-317, 19.8.2009 Těch pětadvacet není jen za převodovku, ale za převodovku, tažnou nápravu TN 01 a závěs. Simsona bych už nekřísil. Vari dokáže daleko víc. Je to nesrovnatelný stroj. Výkon, průměr kol, váha stroje atd.
Podívejte, já chápu, že cena komplet... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Vari - převodovka DSK-317, 19.8.2009 Martine, já si také myslím, že použití převodovky z dvoutaktu pro hondu není zase tak dramatický vzhledem k nižším otáčkám a tedy i rychlosti. Rozdíl tam je, ale pro mne cena tředělávky tomu neodpovídá a sestava bude silnější třeba v orbě. Toto... celý příspěvek > |
 |
Životnost motorů Honda GCV, 9.8.2009 Mýlíte se nejsem zaujatý proti Hondě. Motory Honda mají velice kultivovaný chod a dobré výkonové parametry v poměru ke spotřebě paliva. Jen mi vadí poměr cena vs. konstrukční provedení motoru GCV. I když mě budete dál nazývat různými... celý příspěvek > |
 |
Životnost motorů Honda GCV, 9.8.2009 V žádném případě nechci tvrdit, že jeden nebo druhý nemáte pravdu ALE uvedené motory B&S řady 450 mají jiné datum konstrukce proti hondě GCV a i proto jsou více předpotopní i s výkonem. Já bych opravdu od Hondy hlavně za ty prachy očekával... celý příspěvek > |
 |
Životnost motorů Honda GCV, 9.8.2009 Mohl by mě prosím někdo vysvětlit jak a kde palivo BA 95 nadměrně poškozuje motory GCV a asi nejen je? Jediné co jsem schopen pochopit, že biosložka vlastně snižuje výkon a zvětšuje spotřebu.
Další věc se kterou se nedovedu srovnat je v případě... celý příspěvek > |
 |
Životnost motorů Honda GCV, 8.8.2009 Jenže to seřizování ventilů u SV proti OHV či OHC je nebe a dudy. U SV to není jenom sundat víčko strčit měrku zatočit červem a zajistit matkou ale u špatné vůle hlava dolů, pružiny ven a buď obrušovat nebo zafrézovat atd. atd. |
 |
Sekačka Vari na převodovce DSK-316, 4.8.2009 Jak píše Jirka. Je třeba vyloučit závadu odstředivé spojky. Sundejte motor, povolte pážku pojezdu a prstem točte spojkovým bubínkem. Pokud se nezačnou unášet ani kola je to na kompletní rozborku DSK 316 a taky na celkem odbornou úpravu. Možná to ale... celý příspěvek > |
 |
Motor jikov, 26.7.2009 No a nemáte už zanešený a tedy částečně neprůchodný pal. filtry? |
 |
Motor Tecumseh, 26.7.2009 Já bych taky požádal o radu. Motor Tec. Vantage 35. Za sacím potrubím je na dvou štoubcích víčko. Za tím víčkem by se podle mne daly seřizovat vetlily, jenže nevím hodnoty a jak, asi se bude muset brousit? V motoru po čtvrt hodině slyším ale jen... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Metaltec, 21.7.2009 To lze celkem spolehlivě zjistit. Je ovšem třeba koupit si vybraný přípravek a správně ho aplikovat. Já to tak provedl a vím své. Není nad vlastní zkušenost. Jestli ovšem někdo zde očekává, že budu úporně hájit či hanit ten či onen... celý příspěvek > |
 |
Tecumseh Vantage 35, 6.7.2009 Rádo se stalo. |
 |
Tecumseh Vantage 35, 5.7.2009 Napíšu vám svou zkušenost. Mám ten stejný motor na sekačce bez pojezdu. Rok uvedení do provozu 96 (asi). Benzín leju klasiku BA 95, taky co jinýho a olej dávám motorový 15W-40. Ten motor nikdy nic nechtěl a jede a jede. Ani stertování se nějak... celý příspěvek > |
 |
Honda GCV - DOV, 23.6.2009 To není nic proti vám. Jen mě štve jak si někteří podvodníci pardon obchodníci prostě vymýšlí. A další věc které jsem si všil a nemají na tuto debatu žádný vliv je, že se nalévaný olej M6A dostal s cenou nad M6AD. |
 |
Honda GCV - DOV, 23.6.2009 Stále v prodeji
Madit M6AD (1 lt)
Naše cena: 78,- Kč
Bez dph: 65.55 Kč Motorový olej k mazání benzínových a starších typů nepřeplňovaných dieselových motorů pracujících v nenáročných provozních podmínkách.
Specifikace: API SC/CB, SAE 30 |
 |