|
Příspěvky uživatele - 110.23
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Střih broskvoně po letošní výsadbě, 20.3.2015  Dobrý den, koukám, že vám moc nikdo neradí, tak se pokusím aspoň trošku, i když jsem úplný začátečník jako vy. Koupila jsem si v pondělí také redhaven a protože tomu nerozumím, tak jsem si ji nechala ostříhat přímo ve školce. Před ostříháním vypadala... celý příspěvek > |  | Broskvoň Redhaven po výsadbě, 19.3.2015 Moc všem děkuji za rady a názory. Koukám, že co člověk, to názor :) Stromek jsem dneska postříkala Kuprikolem, jestli byste mi ještě poradili, kdy udělat 2. postřik (za týden nebo 14 dní?) Stromek jsem kupovala a sázela už v pondělí, tak mi už přijde... celý příspěvek > |  |
|  | Broskvoň Redhaven po výsadbě, 19.3.2015  Dobrý den, tento týden jsem zakoupila brosvoň Redhaven. Je to moje první brosvoň, tak jsem si ji raději nechala ostříhat rovnou ve školce. Prosím o názor na střih, dále bych se chtěla zeptat, jak často ji mám nyní zalévat a zda ji mám ještě nyní... celý příspěvek > |  | Konference - právě zasazená, 2.11.2014  Jak jsem slíbila, tak přidávám nové fotky, asi to o moc lepší nebude, ale bála jsem se, abych nepoškodila kořeny. Až zemina slehne, tak na jaře přisypu další zeminu. Mám to pak rozhrnout do tvaru mísy?