|
Založení trávníku - typ půdy, 31.3.2014 Když nevíte, udělejte si jednoduchý test. Odeberte vzorek půdy z hloubkového profilu 0 ÷ 10 (15) cm, silně ji provlhčete a umačkejte (silou) z ní kouli velikosti pomeranče. Pokud se bude koule při lehkém dotyku rozpadat, máte půdu lehkou, písčitou.... celý příspěvek > |
 |
Vinná réva u začátečníka, 26.3.2014  Dám vám tip na oporu pro vaši révu. Zajděte do stavebnin, či prodejny, kde se prodávají ploty (plotové centrum). Kupte tam dva sloupky a jedno drátěné plotové pole požadované barvy, šířky cca 2,5 metru a výšky 2 metry. Sloupky vsaďte do země a... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Durancie, 25.3.2014 Já nejsem odborník na domácí pálenky, já jen laicky hodnotím své pocity. Ale dovolím si sem do porovnávání chutí pálenky ze švestek a durancií vsunout pálenku z meruněk. Měl jsem možnost koštovat prý výborné pálenky z meruněk. Ale tyto mě v... celý příspěvek > |
 |
Durancie, 25.3.2014 S těmi chutěmi obou druhů slivovice to není úplně tak, jak si představujete, alespoň já to takto nevnímám. Chuť pálenky z duranciií je osobitá, je taková řekl bych ostřejší (drsnější) a voní i chutnají z ní ty pecky ("hořké mandle" - jak uvedl... celý příspěvek > |
 |
Durancie, 25.3.2014 Já osobně hodnotím slivovici ze švestek domácích vysoko nad slivovici z durancií a durancie bych považoval pro pálení jen za (solidní) náhražku švestky domácí, nikoli za rovnocennou surovinu. |
 |
Řez slivoně, 24.3.2014 Ahojte Michale. Vy chcete udělat řez ovocného stromu a nevíte jak. Ale ono je důležité předtím "JAK" nejprve vědět "PROČ". Proč chcete váš strom řezat? Teprve až bude známa odpověď na tuto otázku, je možno se začít zabývat řezem a jeho technikou.... celý příspěvek > |
 |
Odrůda Míšeňské, 18.3.2014 "Nápad pána Juraja Kafku, použiť Míšeňské do novošľachtenia, považujem za skvelý".
Jak jste prosím dospěl k názoru, že p. Kafka bude potřebovat Míšeňské ke šlechtění? V tomto diskusním vlákně se o tomto jmenovaný nijak nezmiňuje. |
 |