Příspěvky uživatele - 102.201

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Porušenie ochrannej lehoty, 11.7.2013
Aktuálně to nezpůsobí nic. Tak to nelze formulovat. Asi stejně, jako když budete hodinu denně čichat kouř z výfuku, tak to taky nic viditelného nezpůsobí.
Obaleč švestkový - 1. generace, 11.7.2013
Přiznám se, že v chemii jsem amatér a švestky jsem krom pilatky po odkvětu nikdy neošetřoval. Je pravda, že v minulých letech mi část úrody vzala moniliová hniloba (určitě víc než všechny červivosti). Pokud bych zvažoval chemickou ochranu, tak právě... celý příspěvek >
Letní střih mladého stromku, 11.7.2013
U prvního stromku Stanley bych letní řez vynechal úplně a výchovný dělal v předjaří. U druhého jistě taky,  tam je ale   možné zakrácení příliš dlouhých přírůstků za vegetace k lepšímu rozvětvení korunky. Nejsem si jist, zda není... celý příspěvek >
Čačanská rodná, Katinka, 11.7.2013
U mně jsou Katinky taky ještě brčálové,  zralé čekám za 2-3 týdny.  Tak, jak jsem žehral na obrovský propad Hermanů, Katinek je tolik, že bych nějaké popadané přivítal. JInak se buď polámou větve nebo budou plody sotva velikosti Brněnské... celý příspěvek >
Jen si tak trochu postěžovat, 11.7.2013
Já náhodou té prapodivné filozofii rozumím. Na jaře vytahuju očima kdejaké poupě či roub, když přijde sklizeň, bedny jsou všude a nikdo je nechce, je to kolikrát otrava.    Výborné jsou drobnější plody - maliny,  třešně, višně. Ty,... celý příspěvek >
Prepad plodov slivky, 10.7.2013