Příspěvky uživatele - 20.194

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Poznáte druh dýňe na fotce?, 20.9.2013
Děkuji, zkusím to.L.
Poznáte druh dýňe na fotce?, 20.9.2013
Děkuji Vám, připojuji, že dužina je světle žlutá - téměř máslový odstín. Netušíte, zda je tykev obecná jedlá či dokonce chutná? Děkuji, L.
Poznáte druh dýňe na fotce?, 20.9.2013
Jen pro zajímavost: semena mají slupku, není to tedy dýňě olejnatá - bohužel... L.
Poznáte druh dýňe na fotce?, 19.9.2013
Děkuji moc Vám všem, mrknu se na slupky semen a uvidíme. Tykev olejná by je měla či neměla mít?Jsem laik, přiznám se, že narážka na to, že ze semen hokkaido nemusí vyrůst hokkaido, mne velmi překvapila, člověk se musí stále učit :)  L.
Poznáte druh dýňe na fotce?, 19.9.2013 Obsahuje fotku
Na jaře mi na trhu prodali sazenice dýňě hokkaido, že to není hokkaido jsem už nějakou dobu tušila... Pozná nějaký znalec, co je to za dýni, na co se zpracovává a zda jsou vyfocené plody zralé? Lahev oleje na fotce je pro představu o velikosti... celý příspěvek >
Co to škodí košíkářské vrbě?, 22.7.2013 Obsahuje fotku
Prosím o radu, co či kdo to škodí košíkářské vrbě? Mám z ní postavený vrbový domek. Na listech jsou tečky, posléze lístky zhnědnou a opadají, začíná to od spodních větví.Viz. foto. Děkuji, L.
Hnojení hořkou solí - jak brzy lze hnojit nové přírůstky?, 12.6.2013
Dobrý den, ví někdo moudrý, jak brzy mohu postříkat smrčky roztokem hořké soli, když mají přírůstky? Bojím se, abych je nějak nepopálila. Jinak jsem ale dostala radu, že toto hnojení je velmi účinné a veskrze pozitivní. děkuji za radu, L.
Poznáte škůdce?, 11.6.2013
Děkuji moc.
Poznáte škůdce?, 11.6.2013 Obsahuje fotku