|
Nová pila, 14.7.2008 Takže jsem z vašich dotazů pochopil že je to v normě.Do nastavení karburátoru bych se nehrnul, za prvé jsem laik a za druhé mám na pilu záruku a servis 200 m od domu.Dotazem jsem chtěl zjistit od odstatních uživatelů mot.pil nebo jiných členů zda jim... celý příspěvek > |
 |
Nová pila, 11.7.2008 V prodejně mi řekli že po 10 hodinách práce pily mám přijít na seřízení karburátoru, tak jsem tam zašel prodejce a servisman v jedné osobě pilu natočil, toho neochotného vytáčení po natočení si jistě musil všimnout protože pilu začal tůrovat až to... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Nová pila, 11.7.2008 Dobrý den, asi před 2 měsíci jsem si koupil novou H 365.,je to má první pila a dotaz mám tento: Při startování studené pily se sytičem, když pila naskočí tak sama drží vysoké otáčky po zmačknutí plynu otáčky klesnou a pila si jen brumlá,... celý příspěvek > |
 |
Stihl 041AV elektronik, 12.5.2008 Mám podobný problém! Zdedil som po otcovi STIHL 041AV v slušnom stave i s trochou namiešaného paliva. Akurát neviem ako a čím sa nastavuje karburátor (otáčky, výkon), aké palivo mám namiešať a akú náhradnú reťaz a sviečku mám k nej dokúpiť. Vďaka za... celý příspěvek > |
 |
Mazání řetězu olejem PP 90, 6.5.2008 Asi to většina pochopila ale pro úplnost jedná se o řetěz motorové pily. |
 |
Mazání řetězu olejem PP 90, 6.5.2008 Chtěl bych se zeptat jestli se může mazat řetěz převodovým olejem PP 90.Mám ho totiž 10 litrů a nevím co sním.Děkuji Saša z Kralup. |
 |
Husqvarna 460, 15.1.2008 Omlouvám se za tu klikovku, pak jsem to radši upřesnil. K těm píst. kroužkům - mám v ruce návod k obsluze H 61 a tam je nakreslen také jen jeden kroužek. O téhle pilce vím že je držák, tak snad jen jeden pístní kroužek není takový problém. U toho... celý příspěvek > |
 |
Husqvarna 460, 15.1.2008 Na www.dolamar.com jsem se koukl ale na husqvarna.com tam jsem ty technické parametry nějak nenašel. K těm klikovým skříním, já myslel že u hobby řad jsou z plastu. |
 |