Příspěvky uživatele - 41.38

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Pestitelska palenic vs. metanol, 5.12.2012
Zdravím, docela mě překvapuje vaše reakce na technické řešení odběru úkapu a dokapu -podle mých informací tohle řešení odpovídá všem standartům a technickým předpisům a tím i schvalovacím procesům od všech zainteresovaných složek a orgánů(a že jich... celý příspěvek >
IBC kontajner na kvas, 15.11.2012
Do těchto nádob již několik let dávám kvas a není sebemenší problém ale záleží co v nich bylo předtím -postřiky, nafta apod.-takové jsou nevhodné            OŤAs
Jablečný kvas, 16.2.2012
Pokud mám správné info tak v Tišnově mají mít otevřeno min.do konce března.
Jablečný kvas, 13.2.2012
jsem laik ale je mě divné že pekařské droždí /kvasnice/produkují alkohol?Může to prosím nějaký odborník vysvětlit zda je to vůbec možné.Děkuji
Mišpule, 20.11.2011
Zdravím všechny mišpuláře, samozřejmě vše dobře podrtit /pozor na pecky-ty ne/přidat enzymy na lepší ztekucení a dále nějakou tekutinu aby kvas byl dostatečně řídký.Jak si dobře pamatuje Mr Big tak já přidávám místo vody jablečnou štˇávu a poté dávám... celý příspěvek >
Slivovice od Jelínka, 31.10.2011
Prosím co si mám představit pod pojmem "odpovídající cenu".? Když už tak buďte konkréktní -aby jsme my neodborníci se mohli poučit jak jde život...                         Dík... celý příspěvek >
Mišpule, 10.10.2011
Mišpule zpracovávám dvojím zpusobem : na marmeládu -nechat přejít mrazem poté odstranit pecičky a slupky propasírováním a dále jako každá jiná marmoška. na destilát- nechat přejít mrazem, rozmělnit, dát do bečky přidat enzym+kvasinky a nechat... celý příspěvek >
Koňak, brandy, vínovice a jiné ušlechtilé destiláty, 6.10.2011