Příspěvky uživatele - 236.98

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Stiga Turbo 50 S, 23.6.2010
Dobrý den Na sekačce mám motor Briggs 675...
Jakou sekačku na 1700m s cenou okolo 15tis?, 15.6.2010
Omlouvám se za za nepravdivou informaci (prodával jsem tak, jak jsem koupil od technika v servisu sekacek...), neoveřil jsem si informaci u pana Googla :-) P.
MTD, 26.5.2010
S tímto vyžínačem jsem udělal kdysi stejnou zkušenost, že hrozně špatně startoval. Používal jsem totiž starší benzin. Jakmile jsem koupil nový čerstvý bylo po problému. Tak bych začal asi odtud - nejjednodušší pokus... P.
Stiga Turbo 50 S, 25.5.2010
Dobrý den Dvůr a před domem (což je taky zhruba dobrých 500m) jsem sekal i křoviňákem často, ale ta zadní zahrada, kde jsou ty fotky, trvala přes tři hodiny a další hodiny trvalo hrabání, což se mi tak často dělat nechtělo. Ale teď to snad přes... celý příspěvek >
Stiga Turbo 50 S, 25.5.2010
Dobrý den No ta 48 má menší koš a na tu konstrukci Combi jsem nesehlal dostatečné reference (nemyslím, že by byla špatná - ale je to poměrně novinka, tak mě v servisech nedokázali říct dlouhodobé zkušenosti), ale hlavně jsem nechtěl ocelový... celý příspěvek >
Stiga Turbo 50 S, 25.5.2010
Dobrý den Vybral jsem si hlinikovou konstrukci proto, ze se sekackou prejiždím i před chalupu a občas zavadím o nerovnosti v kolem domu, takže i pozink by se mohl časem prodřít a začít rezivět. No a pak jsem se rozhodl pro tento motor po dlouhe... celý příspěvek >
Stiga Turbo 50 S, 17.5.2010