Příspěvky uživatele - 103.250

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Jabloňová stěna, 18.3.2011
Tak to jsme na tom stejně - 800 m2 zahrady jsem prakticky zlikvidovat pro stěny, teď a protože počet odrůd přiobývá, tak se postupně vloupávám i do okrasné zahrady a každý rok po kousku ukrajuji další a další metry a rodina sé chová stejně jako u... celý příspěvek >
Kdy seříznout špičák vysazený na podzim?, 18.3.2011
Zásadně až na jaře, až budete vidět, jak se podepsala zima a mrazy, stříhám v období konce dubna a dosud jsem používal obdobnou techniku jako u jabloní. Rád bych Vám to celé popsal, už jsem to v jedné diskuzi zde uváděl, ale je to náročné na psaní... celý příspěvek >
Jabloňová stěna, 18.3.2011
Nevím, zda je to z mých obrázků vidět, ale já jsem použil zbytkové pásy z pozinkovaného plechu, které jsem zhruba před 20 lety koupil jako odpad z výroby, část skončila jako krytina a zbytek mi vymezuje beztravné pásy - výška byla zhruba 25 cm a... celý příspěvek >
Jabloňová stěna, 18.3.2011
Ano, a nejen první střih, střihám takto každý rok a všechny stromky a musím říci, že až na některé méně vhodné kombinace podnož x odrůda, které člověk většinou zjistí až s přibývající praxí nebývá většinou problém s udržením rovnováhy růst a plodnost... celý příspěvek >
Zákrsek, 17.3.2011
 Být Vámi dal bych na rady zdejších odborníků, tedy podnož G5, PLH atd.strom bude skutečně do tří metrů, zapěstování nijak složité, pokud dodržíte co bylo popsáno v diskuzi třešeň do 3 metrů, mám již 11 leté stromky a při zalévání to nemá chybu,... celý příspěvek >
Jabloňová stěna, 17.3.2011