Příspěvky uživatele - 164.4

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Pochlubte se svými altány, 20.1.2012
viděl jsem už pár altánů, kde boční díly vyplňovala celtovina i s okny z průhledné folie, vypadalo to jak na míru, nevíte o něčem?na netu nacházím jen celé stany, díky za přip.info
Grilování na žulové desce, 20.1.2012
jak je psáno, kovovou nebo dřevěnou špachtlí a nejdůležitější hned při přípravě masa, co je připalováno a oprskáno, hned shazuji a nenechávám až nakonec, stejně to hoří, páchne a čoudí, dokud se to ještě táhne a není z toho uhel... po skončení... celý příspěvek >
Grilování na žulové desce, 20.1.2012
nejsem sice odborník, ale domnívám se že jde o přenesení výrazu lidem a časem... Běžně se opékalo a to na ohni na klacku, na roštu, přímo nad nebo vedle ohně a postupem času tomu začali říkat grilovat, hlavně maso na tyči (i v prodeji jsou grily... celý příspěvek >
Salát, 20.1.2012
tak co? ještě nikdo nesel salát do skleníku?a jak je to se zálivkou, dík
Jak na mokrou trávu?, 19.1.2012
mokrá nebo spíše s rosou tráva se kosí kosou, sekačkou naopak nejlépe oschlá tráva, ale i tak to technika doběhla...
Salát, 19.1.2012
mohu teď do skleníku, ale bez vyhřívání, zasít salát na ranní sklizeň?vyleze a nezmrzne?bylo tady někde vlákno, že zavčas na jaře vyjede, ale nemohu vlákno najít, díky za odpovědi
Roubovací kleště, 18.1.2012
kleště jsem sháněl, ale nikde nejsou, kolik by vyšly v té Itálii? Roubují krásně, hlavně aby byly dlouho ostré a netřepily.
Pozdní zakalení slivovice po naředění vodou, 17.1.2012
nepřenesl jste slivovici do studenější místnosti?
Obrácené otevření okna ve skleníku, 10.1.2012