|
Příspěvky uživatele - 7.193
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Čertova hruška (hnilička), 7.7.2014 Tuto hrusen mame na zahrade v Litomericich. Mensi strom, asi 5-6m na vysku. Prave ted konci dozravani - zacal jsem je jist od konce kvetna. Jim je, jen dokud nezacnou vevnitr hnednou, pak uz ne. Jsou dobre, stredne sladke. Je to jedno... celý příspěvek > |  | Rajčiny - bez kvetu, 9.7.2013 Dobrý deň,
prosím o radu. Som úplný začiatočník v pestovaní rajčín.Kúpila som si odrodu cherry (presný názov neviem, nepovažovala som to predtým za doležité ale vidím že vybrať správnu odrodu je asi to najdoležitejšie). Pestujem ich na... celý příspěvek > |  |
|  | Dub neznámý, 13.9.2012 na 99% je to dub červený (Quercus rubra) |  | Dřín květnatý - kde sehnat?, 29.5.2012 Kupovala jsem letos na jaře v zahradnictví Slivoň, poblíž Slaného.
|  | Listmaté keře - jílovitá půda, 29.5.2012 Poprve v životě jsem začala budovat zahrádku. Na pozemku máme jílovitou půdu. Před 14 dny jsem zasadila listnaté keře Svídu japonskou, floridu, tavolu, dřišťál a pustoryl a šeřík. Sázela jsem je tak, že jsem vykopala jámu, vložila keř, do poloviny... celý příspěvek > |  | Usychání špiček/větví stromů, 21.5.2012 Dobrý den, nevíte čím by mohlo být, u nás na vsi (Holubice-Kozinec) je k vidění, že stromům usychají spičky větví nebo komplet cela špiška 1/3 stromu, na zahradu jsme v loni na podzim dal dva male buky a oba mají taky uschlou špičku, děkuji za... celý příspěvek > |  | quercus virginiana / geminata stále zelený strom / keř, 24.5.2011 Dobrý den,
poradíte jak nejlépe pěstovat tento druh dubu (jako zemina, kyselost,atd...), co by se mu mohlo v nasich podmínkách líbit? nebo mít stromek doma... děkuji za rady.