|
Příspěvky uživatele - 109.108
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Čím pomohu čtyřletým ovocným stromům?, 3.11.2010 Opět dotaz neznalce.Mám na zahradě 4 jabloně,2 polovišně,1 meruňku a 1 švestku.Prosím o návod, co musím pro stromky udělat, kromě výživy a řezu, aby plodily zdravé ovoce.Vím, že se píše leccos, ale prosím odborníka o stručný návod, co je třeba nyní a... celý příspěvek > |  | Jablko Walz - sloupovitá jabloň, 1.11.2010 Letos poprvé měla tato jabloň na ukázku 2 plody.Pod slupkou byly hnědé skvrnky a na povrchu jablka něco jako strup.Jsem úúúplný začátečník a v chorobách jablek bych se ráda orientovala, hlavně jak předejít nemocem.Stromek je 2 roky starý.Děkuji... celý příspěvek > |  |