Příspěvky uživatele - 1.173

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Pilu OM nebo HQ?, 11.7.2010
Díky všem.No čekal jsem že se to zvrtne spíš na boj značek... Vybral bych si Stihl, to je celkem jasný ale moje cenová hladina je kolem 10000kč a do toho se s Stihlem asi nevejdu.Nemají cenu rady na přehodnocování ceny resp značky a koupit něco... celý příspěvek >
Pilu OM nebo HQ?, 11.7.2010
Tak nějak se rozhlížím po nové pilce a rozhoduju se mezi Oleomacem GS 410 CX a HQ 435.Co vy na to? Pro moje použití jsou obě dostatečně výkonné, tudíž se rozhoduju víceméně mezi značkami. Díky za vaše názory.
Sekačka Stiga, 28.6.2010
Tak studuju to schéma a stejně mi tak není jasný v čem spočívá to sepnutí pojezdu... řemenička se točí přes permanentně napnutý řemen spolu s motorem, osička z převodovky je přes pastorek a ozubený kola nastálo spojená s pojezdovými koly, takže... celý příspěvek >
Sekačka Stiga, 24.6.2010
Mě je právě divný že to zapínání pojezdu není 2x plynulý, proto jsem se ptal jak je to řešený.Zmáčknu pojezd, sekačka sebou cukne skoro bych řekl trhne a vyrazí.
Sekačka Stiga, 23.6.2010
K tomu bočnímu výhozu... ten kryt je opravdu bytelný a pružina opravdu silná, je celkem obtížné ho nadzvednout, takže ho jako zdroj poruch nevidím. Jinak nevíte jakým systémem je řešen u Stig pojezd?Nějaké schéma nebo znázornění jak funguje někdo... celý příspěvek >
Sekačka Stiga, 22.6.2010
Tak sekačku mám týden a moc jsem s ní ještě nenajezdil, tak napíšu alespoň první dojmy. -motor vpohodě... startuje na první zatáhnutí a je celkem tichý -pojezd má pořádnou sílu... měl jsem půjčený HECHT 548 a kopeček který máme na zahradě vyjel do... celý příspěvek >
Další diskuze:  12  
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty