Příspěvky uživatele - 1.251

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
stratifikace semen, 30.8.2006
Obecně proces stratifikace slouží k tomu, aby semena neklíčila na zemi během  teplého podzimu a pak byla zničena mrazem, ale až na jaře. Většinou u našich běžných dřevin stačí napodobit přírodní proces, přechovávat přes zimu v prosáté... celý příspěvek >
Bříza, 30.8.2006
Chorobu nevím, jsem laik, ale já bych mrtvou kůru očistil na dřevo a živou kůru a natřel nějakým balsámem s obsahem růstových stimulátorů. Pokud to není nijak moc velká plocha, poškozené místo postupně zaroste, pokud je, už třeba nezaroste. Pokud už... celý příspěvek >
výběr stromu do zahrady, 30.8.2006
Dobrý den, já bych navrhoval vybírat strom podle více kritérií, vedle vzrůstnosti i tvaru koruny, každý druh je typický, podle toho, jestli chci světlomilný druh, to je pod ním bude víceméně světlo nebo ne, pak pod ním bude silný stín a mohou tam... celý příspěvek >
Pěstování révy v nádobě, 30.8.2006
Zkušenosti nemám, sám to budu zkoušet, nádoba bude muset být velká, na horní hranici, kdy ještě bude možné s nádobou manipulovat a tudíž ji nechat na jaře v době mrazů vyrašit někde uvnitř a na podzim v době zrání taky uvnitř. Hroznové víno spíše... celý příspěvek >
Omezování Šarky švestek, 30.8.2006
Známý mi tvrdil, že napadení domácích švestek šarkou hodně závisí na stáří. Mladé stromky i napadené mají mnohem více plodů než staré. Mělo by se vyplatit staré stromy švestek zlikvidovat a vypěstovat nové, třeba i z odkopků původního stromu, pokud... celý příspěvek >
jabloň štrudlák, 30.8.2006