Příspěvky uživatele - 96.2

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Sekačku Stiga nebo AL-KO?, 3.4.2014
V časopise D-Test vyhraje ten, kdo zaplatí. Nedávno měli test kočárků, kde záměrně uváděli u některých modelů množství nepravdivých údajů, aby protlačili na první místo spřátelenou značku!!!
Husqvarna 550 xp, 1.4.2014
Nečerpám jen z webu nýbrž jako každý-odkud se dá. V tomto konkrétním případě čerpám rovnou z praxe. Nikoli jen ze své ale z praxe jiných, kteří mne učili. Web má tu výhodu, že na něj lze odkázat. Někdy krátké video nebo obrázek vydá za... celý příspěvek >
Obyčejný rýč vs. Fiskars, 21.3.2014
Stando, díky za komentář. Co se rýče týče, jsem naprostý laik a netuším co je to školkařský rýč či školkařský speciál (je to totéž?) ani jak se liší od ostatních. Násada vypadá na buk (a také se z něj obvyle dělává). Pokud jí někdo zlomí tak musí... celý příspěvek >
Obyčejný rýč vs. Fiskars, 21.3.2014
Spíše bych řekl že rýčů nazvaných "Ideal" je celá řada od různých výrobců. Prostě by postačilo, kdyby pisatel uvedl o jaký rýč se jedná (link, stránku s fotkou, odkaz...). Dosud jsem do této debaty nezasahoval a problémy rýču se mne příliš netýkají.... celý příspěvek >
Obyčejný rýč vs. Fiskars, 19.3.2014
Zrovna akát v dlani pálí, byť má jinak výtečné mechanické vlastnosti. Topůrka, držadla, madla, střenky-rozhodně ne z akátu.. Jen pro info-dal jsem si také do vyhledávaače "rýč ideál" abych viděl o čem píšete a hend první 2 fotky jsou zlomená... celý příspěvek >
Husqvarna 550 xp, 17.3.2014