Příspěvky uživatele - 180.234

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Co je to za rostlinu?, 31.1.2016 Obsahuje fotku
přidám lepší foto co je to
Co je to za rostlinu?, 31.1.2016 Obsahuje fotku
Dobrý den co je to za rostlinu
Rozmnožení lísky, 20.6.2015
Nasel jsem 65 stratifikovaých oříšků lísky turecké. Vyklíčily jen 4rostlinky. Zatím rostou.
Rozmnožení lísky, 18.10.2014
Děkuji za radu.Chci nasít lísku tureckou a pak se pokusit naroubovat ušlechtilou odrudu.J.Nešpor.K.Hora
Rozmnožení lísky, 16.10.2014
jak přesně provádíte stratifikaci. v čem, teplota,jak dlouho.výsev celých oříšku nebo jen jádra.jsem laik, začínám.děkuji.
Homelite CSP 4518, 27.10.2013
Vysoke otacky  " do zblazneni" jsem zazil na dvou ruznych pilach. V obou pripadech byl problem v "plynovem lanku", kde se z ruznych pricin nevracela plynova klapka na karburatoru do minimalni polohy. Pomohla jednou vymena, jednou vycisteni. Tim... celý příspěvek >
Místo květu listy, 21.2.2011
ostatní orchideje mi kvetou, ale u jedné mám misto květů na několika místech listy nevím zda je mám odštípnout a znovu zasadit, nebo nechat.Děkuji za radu
Vistárie - přemístění, přesazení, 26.8.2008
Nebojte se, ona pokvete. Mě vykvetla až asi po 10 letech, ale o to více. Jinak dokáže narůt 15 - 20 metrů. Někdy mi v zimě namrznou konce výhonů. Ty pak odstřihnu a jede se dál. Trpělivost.
Venkovní ibišek, 26.8.2008
Ibišků mám venku již několik let několik druhů. Plnokvěté, jednoduché, různobarevné. Rok co rok pod nimi vyrůstá spousta semenáčků, které po zesílení sázím do květníku a na podzim (září) sázím na určené stanoviště nebo je rozdávám. Nemám s nimi... celý příspěvek >
Bougainvillea, 4.7.2008
nemáte nejakou fotku té kytky?
Kočka ničí mou práci, 21.6.2008