|
Příspěvky uživatele - 202.96
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Musí se ošetřit postřikem i rezistentní odrůdy?, 30.3.2010 Mšice byly na těch trsech mezi kuličkami rybízu.Samozřejmě tam lezli i mravenci.Snad to nebude pravidlem.Mám z toho celkem strach a problémům se snažím předejít, jelikož jsem začátečník :o) |  | Musí se ošetřit postřikem i rezistentní odrůdy?, 30.3.2010 Rodiče právě mají jen jeden stromkový rybíz a na něm byl loni skoro každý trs napaden mšicí, tak bych tomu rád předešel.Já mám tři keříkové a jeden stromkový. |  |
|  | Musí se ošetřit postřikem i rezistentní odrůdy?, 30.3.2010 Ještě jeden dotázek, co účiného proti mšicím, které se rodičům pravidelně objevují na rybízech, ale bývaly i na angreštech? |  | Musí se ošetřit postřikem i rezistentní odrůdy?, 30.3.2010 Takže bude asi lepší jako prevnce postříkat před rašením a po odkvětu? |  | Lze na jaře zasadit švestky?, 30.3.2010 Já už ji mám cca 14 dní zasazenou. |  | Musí se ošetřit postřikem i rezistentní odrůdy?, 30.3.2010 V zahradnictví kde jsem je kupoval říkali, že se stříkat nemusí.Tady nejsou názory zas tak jednotné.Proto se ptám.Dekuji Zdenek |  | Musí se ošetřit postřikem i rezistentní odrůdy?, 30.3.2010 Mám je vysazeny na velmi sluném stanovišti.Slunce tam svítí od rána do večera.Nechci nic zanedbat máme angrešt atd velmi rádi.Rodiče se jich kdysi kvůli padlí zbavili.Byli to nádherné a hodně plodící stromky.