Příspěvky uživatele - 11.107

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Vari - převodovka DSK-317, 20.8.2009
Jde prostě o ty dva kolíky, nýty či jak si to kdo nazve, co za ně drží spony motoru. Jiné spony je třeba na čtyřtakt, jiné na dvoutakt. Omrtněte vaši DSK 316 a když to porovnáte se zakoupivší dvoutaktní DSK 317 bude vše vasné. Takže ano ze staré... celý příspěvek >
Vari - převodovka DSK-317, 19.8.2009
Těch pětadvacet není jen za převodovku, ale za převodovku, tažnou nápravu TN 01 a závěs. Simsona bych už nekřísil. Vari dokáže daleko víc. Je to nesrovnatelný stroj. Výkon, průměr kol, váha stroje atd.  Podívejte, já chápu, že cena komplet... celý příspěvek >
Vari - převodovka DSK-317, 19.8.2009
Martine, já si také myslím, že použití převodovky z dvoutaktu pro hondu není zase tak dramatický vzhledem k nižším otáčkám a tedy i rychlosti. Rozdíl tam je, ale pro mne cena tředělávky tomu neodpovídá a sestava bude silnější třeba v orbě. Toto... celý příspěvek >
Životnost motorů Honda GCV, 9.8.2009
Mýlíte se nejsem zaujatý proti Hondě. Motory Honda mají velice kultivovaný chod a dobré výkonové parametry v poměru ke spotřebě paliva. Jen mi vadí poměr cena vs. konstrukční provedení motoru GCV. I když mě budete dál nazývat různými... celý příspěvek >
Životnost motorů Honda GCV, 9.8.2009
V žádném případě nechci tvrdit, že jeden nebo druhý nemáte pravdu ALE uvedené motory B&S řady 450 mají jiné datum konstrukce proti hondě GCV a i proto jsou více předpotopní i s výkonem. Já bych opravdu od Hondy hlavně za ty prachy očekával... celý příspěvek >
Životnost motorů Honda GCV, 9.8.2009
Mohl by mě prosím někdo vysvětlit jak a kde palivo BA 95 nadměrně poškozuje motory GCV a asi nejen je? Jediné co jsem schopen pochopit, že biosložka vlastně snižuje výkon a zvětšuje spotřebu. Další věc se kterou se nedovedu srovnat je v případě... celý příspěvek >
Životnost motorů Honda GCV, 8.8.2009
Jenže to seřizování ventilů u SV proti OHV či OHC je nebe a dudy. U SV to není jenom sundat víčko strčit měrku zatočit červem a zajistit matkou ale u špatné vůle hlava dolů, pružiny ven a buď obrušovat nebo zafrézovat atd. atd.
Sekačka Vari na převodovce DSK-316, 4.8.2009
Jak píše Jirka. Je třeba vyloučit závadu odstředivé spojky. Sundejte motor, povolte pážku pojezdu a prstem točte spojkovým bubínkem. Pokud se nezačnou unášet ani kola je to na kompletní rozborku DSK 316 a taky na celkem odbornou úpravu. Možná to ale... celý příspěvek >
Motor jikov, 26.7.2009
No a nemáte už zanešený a tedy částečně neprůchodný pal. filtry?
Motor Tecumseh, 26.7.2009
Já bych taky požádal o radu. Motor Tec. Vantage 35. Za sacím potrubím je na dvou štoubcích víčko. Za tím víčkem by se podle mne daly seřizovat vetlily, jenže nevím hodnoty a jak, asi se bude muset brousit? V motoru po čtvrt hodině slyším ale jen... celý příspěvek >
Metaltec, 21.7.2009
To lze celkem spolehlivě zjistit. Je ovšem třeba koupit si vybraný přípravek a správně ho aplikovat.  Já to tak provedl a vím své. Není nad vlastní zkušenost. Jestli ovšem někdo zde očekává, že budu úporně hájit či hanit ten či onen... celý příspěvek >
Tecumseh Vantage 35, 6.7.2009
Rádo se stalo.
Tecumseh Vantage 35, 5.7.2009
Napíšu vám svou zkušenost. Mám ten stejný motor na sekačce bez pojezdu. Rok uvedení do provozu 96 (asi). Benzín leju klasiku BA 95, taky co jinýho a olej dávám motorový 15W-40. Ten motor nikdy nic nechtěl a jede a jede. Ani stertování se nějak... celý příspěvek >
Honda GCV - DOV, 23.6.2009
To není nic proti vám. Jen mě štve jak si někteří podvodníci pardon obchodníci prostě vymýšlí. A další věc které jsem si všil a nemají na tuto debatu žádný vliv je, že se nalévaný olej M6A dostal s cenou nad M6AD.
Honda GCV - DOV, 23.6.2009
Stále v prodeji Madit M6AD (1 lt) Naše cena: 78,- Kč Bez dph: 65.55 Kč Motorový olej k mazání benzínových a starších typů nepřeplňovaných dieselových motorů pracujících v nenáročných provozních podmínkách. Specifikace: API SC/CB, SAE 30
Další diskuze:  3132333435>  
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika