Břečťan

host - 186.113 (?)
20.6.2008 11:06

Vršek můžete klidně zaštípnout. Já zaštipuji i jiné keře, ktéré chci, aby se rozvětvily a byly bohatší. Můžete si ho i namnožit. Ustřihněte delší vršek /asi deset centimetrů/  odstranit spodní lístky, smočit ve stimulátoru a dát do hlíny. Já na něj dávám ještě seříznutou pet lahev a nechávám v polostínu. V pohodě zakoření. Ať se daří.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

host - 48.81 (?), 20.6.2008 10:28, zobrazeno: 3850x

Zasadila jsem břečťan ke starému stromu, že jej nechám obrůst. Konečně se uchytil a velice pěkně začal růst.Ale není moc "rozvětvený", nahoru jede jeden hlavní šlahoun. Už se dostal do míst, kde hodlám ten starý strom uřezat (chci ponechat pouze nějaké hlavní větve). Teď nevím, jestli můžu ten hlavní výhon břečťanu zastřihnout, aby nešel výše a šel spíš do šířky. Omlouvám se za moje odborné výrazy, jsem začátečník. Díky za radu. D.

host - 186.113 (?), 20.6.2008 11:06

Vršek můžete klidně zaštípnout. Já zaštipuji i jiné keře, ktéré chci, aby se rozvětvily a byly bohatší. Můžete si ho i namnožit. Ustřihněte delší vršek /asi deset centimetrů/  odstranit spodní lístky, smočit ve stimulátoru a dát do hlíny. Já na něj dávám ještě seříznutou pet lahev a nechávám v polostínu. V pohodě zakoření. Ať se daří.

host - 160.10 (?), 2.7.2008 21:58
vše co potřebujeme aby se rozrostlo do šířky nebo zhoustlo, seřežeme od špice. Jsme naprostý laikové. Kdysi při jsme museli uříznout čtyřicetiletý stříbrný smrk kvůli elektric.vedení. Třetina stromu byla uříznutá a do tří let obrazila tak nádherně.Zhousla, udělala si náhradní tři špičky a je na ní radost pohledět. Od té doby řežeme, a řežeme...
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nestabilní pH v bazénu15.8.2025
Nestabilní pH v bazénu15.8.2025
Nestabilní pH v bazénu11.8.2025
Nestabilní pH v bazénu10.8.2025
Nestabilní pH v bazénu9.8.2025
Levné nářadí - koupit/nekoupit? Jaké a proč?16.7.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty