Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Dobrý deň, prosím Vás o radu keďže s pestovaním kaktusou ešte len začínam a som v tom úplný amatér, tak sa vopred ospravedlňujem za niektore možno hlúpe otázky. Môj obľúbený kaktus mi začal hniť. Kúpila som ho už s napichanými umelými kvetmi okolo hlavy, ktoré tam vložili asi predajcovia. Hned som ich doma vybrala no ostali po nich malinké dierky všade dookola. Leto preťil krásne darilo sa mu a dokonca mi aj podrástol. :) No prišla moja prvá zima a začal mi hniť od korienkov kedže som ho stále polievala. :(Polovica kaktusu od spodu uplne zmekla tak som si po prečítaní diskusného fóra zobrala s ťažkým srdcom nožík a začala som rezať. Bolo to pred 4 dňami a rezná plocha vyzerala byť čistá a pekná zelená no akoby z nej niečo čierne trčalo. Tak som ho nechala vysušiť a po 4 dňoch som ho namočila do géloveho zakoreňovača STIMULAX III. No nepáčia sa mi take čierne fľaky čo sa mi spravili možno po 2 dňoch zaschýnania. Neviem či to je znova hniloba alebo čo? Lebo som sa dostala skoro po to miesto kde boli napichnuté tie umelé kvety. Môže to z toho znova hniť? No vyzerá že zo stredu akoby už púšťal take biele čakacie korienky. Čo mám robiť? Veľmi si prajem ho zachrániť. :(Mám čakať? Alebo ho dať do piesku, substrátu na kaktusy? Alebo ho mam ešte odrezať vyššie? No bude už z neho iba cca 7 cm ked budem rezať vyššie.. Posielam foto na ukážku. 
Ďakujem za akúkoľvek radu.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 13 a číslo 15.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty