první vlastní výsev rajčat



host - 244.202 (?)
11.3.2010 10:15

Po dvou se vysazovat nemusí, to platí u paprik.Na záhon je vysazujte co nejhlouběji a pořádně jamku pro kořeny prolijte vodou a přihrnte co nejvíce, utvoří se vám přídatné kořeny a rostlina bude mohutnější.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2,  3   
host - 46.61 (?), 16.4.2007 10:13, zobrazeno: 26534x
jsem úplný začátečník - letos jsem v poprvé (v posledním týdnu v březnu) provedl pokus o výsev rajčat (tornádo F1) do misky (za JV oknem) a v tuto chvíli mám vyklíčených cca 35 dvoucentimetr. rostlinek. prosím o radu, kdy přesadit do kelímků a na zahradu (pokud všechno nepojde :-)). někde jsem slyšel, že je dobré přesazovat po dvou(?). případně o další nezbytné rady (např. zda raději nezměnit stanoviště)
moc děkuji
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 59.228 (?), 16.4.2007 10:57
Po dvou bych je nedával. Přesadil bych je až budou tak akorát po jednom do kelímků, hlouběji klidně až po listy. Ty první spodní se můžou utrhat. Rajčeti vyrostou kořeny všude, utvoří se nové na ponořeném stonku. Po přesazení přijdou trochu o kořeny a nadzemní částí se hodně vody odpařuje. Takže aby se dobře chytli, tak je dát do stínu na den či dva, zakrytovat aby byla okolo nich velká vlhkost, případně je i mlžit.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 46.61 (?), 16.4.2007 11:14
díky moc, akorát nevím, kdy je ten správný okamžik ...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 59.228 (?), 16.4.2007 11:20
Každý má asi různé postupy. Dělal bych to minimálně až bude mít jedno pratro vyvinutých pravých listů. Když bude nějaká ztrátovost, tak to moc nevadí. Já jsem měl minulý rok asi 15 nebo 20 velkých rostlin a bylo toho "trochu" moc.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 46.61 (?), 19.7.2007 10:05