Pořád se bavíme o průměrně vypáleném destilátu z podprůměrné suroviny.
áno presne. segment trhu, kde sa o.i. aj cenovou politikou radí alkoho f. r. jelínek je úplne iný ako trh, resp. cieľová skupina zákazníkov, ktorí majú byť oslovení touto značkou alkoholu. tu je to celé postavené na tom, že je to alkohol z ovocia, ktoré je limitované, lebo je voľne rastúce, z určitej oblasti a ostatné výrobky majú základnú surovinu pestovanú prakticky kdekoľvek, ničím výnimočnú. inú cenu bude mať trofej medveďa z voľnej prírody, ktorého počet je nízky a inú, keď sa tie medvede chovajú v ohrade za účelom trofeje a napr. kožušinu môže mať kvalitnejšiu medveď z chovu.
vy sa na to stále pozeráte z hľadiska pestovateľa, z hľadiska kvality vstupných surovín a výsledného produktu. ja zase z hľadiska nápadu, marketingu, biznis plánu a pod. a v tomto ma to presvedčilo a je to fajn. ale môžem sa mýliť, aj keď sa nezvyknem :)