Solo 651
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 39.160 (?) 21.1.2014 14:46
Zajímal bych se na Vašem místě o důležitější součástky, karburátor při Vašem používání nebudete potřebovat. Pouze když mu pomůžete nevhodným zásahem.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
Baca - Stříbrný Zahrádkář (106) - 48.249 (?), 21.1.2014 22:08
Ved prave to nechcem ci uz sam, alebo aby mi to niekto iny dojababral. :-)
Ktore dolezitejsie suciastky mate na mysli??
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 191.186 (?), 22.1.2014 16:31
Ty součástky, které se rychleji opotřebovávají. Když budete mít problém s karburátorem, tak jeho přesný název zná stejně tak servis a když jim oznámíte přesný název, tak to opravu nezrychlí. Když budete mít náhradní řetěz, řetězové kolo, pružinu do spojky, vzduchový filtr, svíčku, tlumič vibrací, několik šroubků, lanko starteru, pružinu starteru - to jsou příklady, ne že to vše musíte mít, tak Vás nepřekvapí nějaký problém, pokud musíte co nejdříve v řezání pokračovat. Jinak je vhodnější se v nebližším servisu informovat, co mají běžně skladem a co nemají a patří do rychleji opotřebitelných dílů, tak to si koupit pro strýčka Příhodu. Karburátor si sám stejně nevyměníte v záruce, po záruce možná a nemusí být skladem. Opravy karburátoru viz Vaše znalosti.
|
|
 |
|
 |
 |
|
Baca - Stříbrný Zahrádkář (106) - 48.249 (?), 21.1.2014 22:07
Pre host - 159.135
Dakujem za odpoved :-)
Mne skor slo o to, vediet konkretny typ karburatora koli parametrom pri nastavovani. :-) Solo servis je daleko, k bedovi pilu nedam ani ked mi za to budu platit a po zabehu budem musiet pilu nastavit. Bud v servise kde nemusia mat vsetky udaje, alebo sam :-) Tak nech viem co a ako :-)
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 255.235 (?), 22.1.2014 0:39
No ak v servise nebudú mať konktétne údaje možno sa spýtajú vás. Môžte im dať školenie o lištách a karburátoroch. Lebo každý sa predsa nastavuje inak že? Pri vašom spôsobe šolíchania budete oboje meniť alebo nastavovať tak o 20rokov. Už sa do toho tak zamotávate že k píleniu sa hádam ani nedostanete. Veď ešte nie ste ani v polovici predletovej kontroly všetkých systémov
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 56.206 (?), 22.1.2014 16:14
Proč to musíte nastavit? Myslíte, že s továrním nastavením by to dál nejelo? Ano, můžete to nechat doladit a optimalizovat tak spotřebu, ale i když to necháte tak, pila bude normálně sloužit a nic se nestane. K vyššímu výkonu Vám nepomůže hrát si s karburátorem, ale spíš odstranit roubík ve formě katalyzátoru. A servisu, kde se mne zeptají "A co tam máte za karburátor a nevíte náhodou, jak to má být nastavené?" bych se setsakra zdáli vyhnul, takže spíš mi přijde (nic ve zlém), že jste takový ten kutil-šťoural, co musí mít o všem přehled a pořád něco zkoumá. Pokud se mýlím, omlouvám se - pokud ne, vzpomeňte si, jak dopadla nešťastná Gude a taky na zásadu: Co funguje jak má, do toho nevrtám!
|
|
 |
|
 |
 |
|
Baca - Stříbrný Zahrádkář (106) - 48.249 (?), 22.1.2014 18:21
V navode stoji, ze po zabehnuti sa ma karbes nastavit, idem sa riadit navodom, pretoze ak sa nieco stane a budem musiet pilu reklamovat, chcem tak urobit u vyrobcu a nie v Mountfielde (nemam cas a hlavne chut sa s nimi dohadovat). Kedze Solo servis po ruke nemam, dam nastavit karburator do Novatora, kde sice maju v portfoliu vsteky znacky bezne k dostaniu u nas ale Solo nie. Podla sefa predajne, vraj chcu ziskat aj Solo servis. Pre istotu vsak chcem vediet o pile vsetko co sa da :-) A ano som kutil stoural ale skor teoretik na veci na ktore nemam radjse nesiaham. Gude zdechla na chudobnu zmes zapricinenu uvolnenim srobov uchytenia karburatora (prisavalo vzduch) pri valci a samozrejme mojou neznalostou istych veci pri pouzivani pily (plny vykon pri minimalnom zatazeni). A na dovazok, dnes vlastne co si neurobis sam, na to sa nemozes spolahnut (bohuzial zle skusenosti z minulosti). Cize chcem byt pripraveny na eventuality, kde sa do servisu ci k reklamacii z akehokolvek dovodu nedostanem. Cize, co budem vediet opravit ci upravit to si urobim a nebudem sa spoliehat na niekoho ineho. Setri to cas, nervy a peniaze. AK si s niecim poradit vediet nebudem, obratim sa za cenu straty casu, penazi a nervov na servis :-)
To su aj dovody, preco sa niekedy pytam na (a nielen na tomto) fore ako retardovany prvacik zakladnej skoly :-)
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 56.206 (?), 23.1.2014 14:45
Jako retardovaný se neptáte, spíš velmi zvědavý, ale od toho tu fórum je, aby se lidé ptali. Jedno naše pořekadlo praví, že Líná huba - holé neštěstí, tak se klidně ptejte. Znalost přesného typu karburátoru Vám ale přesto k ničemu užitečnému nebude - obávám se, že jako laik (i když třeba zručný) si bez otáčkoměru jen tak podle sluchu správně trysky neseřídíte, jestliže jste si nevšimnul zvýšených otáček, které musela mít na chudou směs stará Gude - nadto má určitě omezováky. A v solidním servise už by měli mít dostatek zkušeností i potřebné vybavení k tomu, aby nastavili téměř jakoukoliv na našem trhu oficiálně prodávanou pilu. Máte kvalitní a dobrou pilu, tak jí dopřejte to, co jako běžný uživatel můžete - pravidelnou očistu po použití, kontrolu napnutí a ostrosti řetězu, kvalitní čerstvé náplně směsi a maziva, čistý filtr. Zbytek svěřte odborníkům - něco to stojí, pravda, ale pokud o pilu budete pečovat a používat ji správně, myslím že u této značky ten servis nijak často potřebovat nebudete - nadto s Vaším nářezem...
|
|
 |
|
 |
 |
|
Baca - Stříbrný Zahrádkář (106) - 164.243 (?), 24.1.2014 17:15
|
|
 |
|
 |
 |
|
Baca - Stříbrný Zahrádkář (106) - 40.231 (?), 30.6.2014 15:43
Mam dalsi fajn otazku :-) Mozem do mojho Sola este v zabehu namixovat 100okt Shell benzin bez rizika?? Mozem ho totiz mat za fajn cenu..
V navode pisu iba to, ze do pily sa mixuje natural, alebo special s minimalnym okt. cislom 92 ROZ.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|