Problem Dolmar 420



J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 210.143 (?)
29.1.2011 9:36
Primerem dostanete novou směs do karburátoru. Preventivně nastartujte pilu a chvíli řežte.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 65.231 (?), 28.1.2011 16:25

Jiří, protože mám Vaše příspěvky přečtené už několik let zpět, nad tímhle jsem se pozastavil i podivil, protože zde zpravidla doporučujete neco zcela jiného. Tolik příspěvků o nových technologiích a nových pilách a pak tohle . A to jsou stroje jako H55, 365 a S ms 250 a spol zastaré technologie zralé na smetiště dějin. Zapať bůh že nové modely od S tyhle potíže nemají a nedělá jim problem jet na benzin starší jak půl roku. (benzin, ne směs!)  j.c.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 211.4 (?), 28.1.2011 16:40
Já jsem tuto reakci od někoho čekal a nemá význam vysvětlovat, proč jsem nedoporučoval tazateli, který se ptal na nový model, starší model. Já mám i ke starším modelům jiný vztah, neboť jsem se s nimi něco nařezal. Nic to nemění na tom, že novější modely, v tomto případě 420 jsou celkově lepší. V návodu je uvedeno vše ohledně použití směsi a to, že to někdo včetně mě nedodržuje, není problém pily. Co kdo říká je jeho věc a moje zbytečná starost.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 65.231 (?), 28.1.2011 16:59

Vztah ke staršímu modelu nebo stroji zcela chápu a nemám nic proti. Zdaleka se to nemusí týkat jen pily.  j.c.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 135.63 (?), 29.1.2011 15:47

Dobrý den, chtěl jsem se připojit s poznatkem ohledně kvality benzínu. Mám také pilu a křovinořez, měl jsem problémy na jaře u křovinořezu se zalepeným karburátorem i když používám značkový olej a čerství benzín a po skončení sečení na podzim vždy jsem poslední nádrž vyjel dosucha. V servisu mě řekli že v naturálu 95 mají pumpy hodně nečistot a velký podíl lihu a ten se nesloučí s olejem takže motor i méně maže.  Nyní tankuju naturál 98 a mám už od té doby klid. Je sice o něco málo drahší ale také kvalitnější.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 225.74 (?), 29.1.2011 9:33

Taky mám 420C (od dubna 2010) a brzo už mě taky čeká první nastartování v novém roce. Jde nějak tomu problému, který se tady řeší, nějak předejít? Naposledy jsem řezal v listopadu a pravda, nedbal jsem návodu a v pile je ještě stará směs (z listopadu). Jaký je ideální postup? Vylít nádrž a nechat vyschnout? Příjde mi ale, že i když byliju benzín z nádrže, tak v karburátoru a hadičkách směs zůstane, nebo ne?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 210.143 (?), 29.1.2011 9:36
Primerem dostanete novou směs do karburátoru. Preventivně nastartujte pilu a chvíli řežte.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 154.183 (?), 2.2.2011 6:22

Tak pila funguje.Po prvotním štelování to dělala pořád.Pak jsme na to vlítli podruhé, pořádně vyfoukat karburátor(naštěstí nebyl potřeba ultrazvuk),nové seštelování a pila běží.A ponaučení pro příště a i další uživatelé.Vím, že se nemá nechávat stará směs(to se mi kamarád furt smál, že pořád mícham novou směs, když stará už byla starší jak 2měsíce).Ale nedošlo mi, že i po vilití z nádržky zůstane ve vedení nějaká směs a to byla zřejmě ta příčina.Takže pozor u této pily dostat i směs z karburátoru při delším odstavení.A otázka: jak dostanu směs z karburátoru?Stačí když dojde benzín namačkat primerem do karburátoru, znova nastartovat a takhle to párkrát zopáknout?To je jediné co mě napadlo.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 210.68 (?), 2.2.2011 7:02
Stačí řezat do zastavení motoru nedostatkem paliva. Při prvním náznaku docházení paliva dál neřezat a nechat motor spotřebovat zbytek v nádrži na volnoběh. Jen bych doplnil, že při současném složení benzínů to platí pro každou pilu, jen u těch starších nebudou problémy tak velké a tak brzy po takovém odstavení pily. Ale rosolovité usazeniny se tvoří všude a snižují průtok paliva.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 107.237 (?), 2.2.2011 11:16

jj před uložením vyjet do sucha = na konci řezání vylít zbytek nádrže, nastartovat a nechat běžet do zdechnutí. Bohužel benzíny v ČR jsou hodně často pěkný sajrajt a jistota není ani u značkových pump (i když tam je pravděpodobnost sajrajtu mnohem menší než u malých "vesnických")     Gl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 225.74 (?), 15.2.2011 21:41

Tak jsem včera namíchal čerstvou směs, nalil do pilky a nastartoval, škytla hned při druhém natáhnutí na sytič a po vypnutí sytiče hned po prvním potáhnutí naskočila, dokonce jsem i zapomněl namačkat primer. A jela bez nejmenšího zaváhání. Měl jsem trochu strach, že už v ní bude něco ucpané. Byla v ní směs z listopadu. Od listopadu je ale vlastně teprve tři měsíce (udává se, že trvanlivost směsi je max. 3 měsíce), takže palivo bylo vlastně ještě (tak tak) v normě. Ale věřím, že záleží i na kvalitě benzínu, což se může u našich pump lišit. Takže všem přeju bezproblémové odzimování vašeho motorového miláčka

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika