Poměr benzínu a oleje do motor. pily



Olše - (44) - 220.242 (?)
11.12.2017 19:16

Rozebráním a sundáním valce pily a manuální   nebo chemické odstranění karbonu  pak opětovné složení a seřízení pily což celé znamená servis

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                     
Jani - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (116) - 104.166 (?), 6.1.2009 16:27

   Je tam este jedna súvislosť, stare benziny obsahovali olovo, a to zvyšovalo mazaciu schopnosť oleja.Čiže aj M6 mohlo stačiť mazať 2-takt. motory.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 6.1.2009 20:13

Jani, pro bůh, olovo je jak známo mechanické "mazivo"! Jeho přítomnost v palivu dvoutaktů není k ničemu. Vytvořilo, dá se říct, pod tlakem a za vysoké teploty kluzný povlak na sedlech ventilů z litiny, tedy litinových hlavách. Od zavedení tvrdokovových sedel se mohl začít používat bezolovnatý benzín. Pro rýpaly, mluvím o ČSSR, nikoli o západních zemích té doby! Ještě dnes se setkávám s majiteli, kteří sdílejí podobný názor a tvrdošíjně krmí moderní stroje speciálem, vůbec jim nedochází, že tam olovo dávno není! Dnešní "speciál", či u vás asi UNI má však jednu nespornou výhodu, je takzvaně blbuvzdorné palivo! Protože pumpař "vydělávající" přimícháváním lihu je u mne blb! Tyto benzíny obsahují také draslík a ten slušně tlumí žár hořícího lihu. Určitě by se tu našel nějaký chemik aby to popsal lépe.

Radek

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Jani - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (116) - 104.166 (?), 6.1.2009 21:05

 Po horení olovnateho benzinu časť olova ostávala v spaľovacom priestore "nalepená"na klzných plochách, vznikal efekt mazania ktorý pomáhal stroju prekonať čiastočný nedostatok mazania pri použití M6 pripadne M2T akonáhle olovo zmizlo a nastupily u nás benzíny UNI tak hromada strojov skončila vo večných lovištiach lebo "plnohodnotná náhrada olova " nie je to isté čo olovo.Nikde som nenapísal že je potrebné používať BA UNI.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 6.1.2009 21:33

Jani, na kterých kluzných plochách? Na dnu pístu, či hlavě válce? No tak, to olovo je tam opravdu k ničemu.   Ve starých návodech je napsán speciál, protože jiný tehdy nebyl. Taky jsem neřekl, že je napsána zmínka o nutnosti používat benz. UNI. Jen ho třeba doporučuji čerpat u některých zdejších "vyhlášených" pump.  U některých čerpaček u nás v okolí motory přímo hoří! Konkrétně na jedné jsem si tento postup ověřil a osvědčilo se. Klasicky z lihu dvakrát zadřená pila za sezonu, doporučil jsem majiteli tankovat "speciál" a je pokoj!

Radek

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Jani - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (116) - 104.166 (?), 6.1.2009 22:20

 Na slovensku klasický špecial 91 neexistuje, dodáva sa len 95 a 98.95 sa dá tankovat ako uni a natural.Verím že nemusým vysvetľovať to že kde sú v spaľovacom motore klzné plochy a že olovo má isté mazacie schopnosti

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 124.192 (?), 17.1.2009 19:31

Dobrý večer, tak takovéhle prodejce čerpacích hmot by měli zavřít a nikdy nepustit. Kousek od nás byla pumpa kde měli benzín za velice příznivou cenu, ale na fabii po 50 000 km byl motor na pravdě boží. No a pila by tam byta dřív Radek.  

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 209.3 (?), 11.12.2017 18:02

přeji hezký den

Jak provedu dekarbonizaci motoru?

dík Patrik

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
Olše - (44) - 220.242 (?), 11.12.2017 19:16

Rozebráním a sundáním valce pily a manuální   nebo chemické odstranění karbonu  pak opětovné složení a seřízení pily což celé znamená servis

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 168.81 (?), 12.12.2017 0:04

Jak se dělá dekarbonizace motoru pily opravdu nevím. Před cca 40 lety jsme to dělali u motorek a pinďourů. Mechanicky.
Letos v létě mi dosloužil starý křoviňák OleoMac. Už nešel startovat a pak už se nemohl ani utáhnout, ale kompresi pořád měl. Tak, že se podívám, jak uvnitř, po 20 letech, vypadá. Nejsnadněji výfukem. Odmontoval jsem výfuk a uviděl skoro úplně zarostlý vstup do výfukového kanálu. Jen maličká dírka uprostřed.
Píst jsem dal do horní úvratě, šetrně vyšťoural proti stěně pístu (karbon je hodně tvrdý a drží), šťoural jsem svisle nahoru s brýlemi, aby karbon vypadával ven, pak vyfoukal kompresorem. Pak vyčistil výfuk a složil. Nastartoval hned a seče jako dřív. Na svíčku jsem se nedíval. Nechtělo se mi hledat klíč.
Třeba Vám teď už nějaký „profík“ napíše, že tak to být nemůže a jak to správně udělat. wink JG

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 165.53 (?), 17.1.2009 22:50

Každý výrobce v návodu uvádí jaký poměr oleje v benzínu má být. U značkových olejů to je většinou 1:50. Nic míň nic víc. Mám 10 let pilu Partner 351 a 9 let křovinořez OleoMac T746 a od počátku jejich provozu tam dávám do benzínu olej Husqvarna 1:50. A nemám žádné problémy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?8:04
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika