Husqvarna 575



host - 186.186 (?)
7.3.2009 13:45

Plně s Váma souhlasím pane J.S. Tím, že někdo nastaví vyší otáčky tak to jnic nevyřeší! Naopak je tzv. po pile jak po žabě. Aby pila dobře řezala at má obsah jakýkoliv nebo výkon tak 90% výkonu pily je dobře nabroušený řetěz a pak je ten zbytek. Kdokoliv může např. řezat 372xp a mít naní tupý řetěz a já řezat 340 s ostrým řetězem tak vám natrhnu pr... ani nevíte jak. A přitom to jsou jen banalitní věci ostrý řetěz zprávně nadstavenou pilu. Je to jen o údržbě a trochu mít zkušenost nebo si pořádně přečíst návod na obsluhu motorové jednomužné pily. Děkuji. David

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
                     
host - 51.27 (?), 6.3.2009 0:13

Můžeš mi vysvětlit kdy se ti pila točí na max. otáčky při normální práci?Já se s nikým o ničem hádat nemusím i když je pravda, že už jsem taky nějakýho odborníka viděl, co ladí pily tak že při plným plynu takzvaně čtyřtaktují.Jak jsi na to přišel, že olej který požívám je nějakej hypersynt?Nepoužívam ani ty sračky od výrobců co po nich pila šustí jak když je v motoru písek.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 6.3.2009 11:35