Hecht 945 nejde do otáček



host - 99.4 (?)
1.4.2020 9:22

Proč se všichni když se změní chod motoru začnete hned vrtat v karburátoru? Pokud stroj pracuje a jel bez problémů a pak se něco změnilo, věřte že máte nějaký problém který ale nesouvisí s nastavením karburátoru. Může jít o "banální" příčiny, jako ucpané filtry, voda v palivu, moc biosložky, vážnější, jako usazeniny v karburátoru, nefunkční membrány, netěsnosti uvnitř karburátoru, až po fatální, zde hlavně různé netěsnosti motoru. Karburátor sám svoje nastavení nezmění a štelováním pouze zakrýváte nějaký problém, neodstraňujete příčinu. Postup je vyloučit netěsnost motoru, kontrola filtrů, paliva, těsnosti hadiček a pokud problém přetrvává, pak je teprve čas na karburátor, a myslím jeho opravu, ne kroucení s tryskami... Pokud jste nastavení rozvrtal, nastavte základní seřízení a případné korekce jsou tak +- 1/4 otáčky. Když na tohle nepoběží, viz výše

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 15.242 (?), 30.3.2020 11:51, zobrazeno: 1499x

Dobrý den. Řešim problém s pilou už dlouhodobě. Do dnešního dne kdyz už se povedla seřídít aby držela ideální volnoběch a vytočila se tka nastavení nevydželo moc dlouho a pila začala zhasínat a pak byl strašný problém jí nastartovat teplou, ale zpet k dnešnímu problému. Pila se nevytočí do otáček. Pilu poměrně lehce na pár škubnutí nastartuji a drží se na volnoběhu, ale zaboha nejde vytočit do otáček. A mužu točit s šroubky L a H jakkoliv. Prostě přidám plyn a buď zhasne, a nebo začne vypuzovat zvuk jako kbyž by lapala po dechu a ni, prostě se nevytočí.  

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 99.4 (?), 1.4.2020 9:22

Proč se všichni když se změní chod motoru začnete hned vrtat v karburátoru? Pokud stroj pracuje a jel bez problémů a pak se něco změnilo, věřte že máte nějaký problém který ale nesouvisí s nastavením karburátoru. Může jít o "banální" příčiny, jako ucpané filtry, voda v palivu, moc biosložky, vážnější, jako usazeniny v karburátoru, nefunkční membrány, netěsnosti uvnitř karburátoru, až po fatální, zde hlavně různé netěsnosti motoru. Karburátor sám svoje nastavení nezmění a štelováním pouze zakrýváte nějaký problém, neodstraňujete příčinu. Postup je vyloučit netěsnost motoru, kontrola filtrů, paliva, těsnosti hadiček a pokud problém přetrvává, pak je teprve čas na karburátor, a myslím jeho opravu, ne kroucení s tryskami... Pokud jste nastavení rozvrtal, nastavte základní seřízení a případné korekce jsou tak +- 1/4 otáčky. Když na tohle nepoběží, viz výše

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika