Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:Vpodstatě máte pravdu v tom, že žádný obchodník není lidumil... až na vyjímky.Znám jednoho, který to nedělá vyloženě pro peníze, nepotřebuje nové auto(vlastně žádné auto),nepotřebuje nový mobil(vlastně žádný mobil, má pevnou linku) a získanou případnou slevu předá zákazníkovi.Stará škola, ale mám pocit, tak z první republiky 😁.Obchody jsou dobré a poctivé jak na netu, tak kamenné, ale funguje to i opačně, jen o ty internetové se více propírají.A jestli si někdo myslí, že má z kamenného obchodu "lepší" záruku, tak záruka se pozná, jak je poctivá až u reklamace, bohužel,do té doby je to canc útěchy.Ale jde dnes nakupovat např.přes heuréku, která když doporučí obchod, tak přebírá i odpovědnost.Pro ty, kteří nechtějí bloudit internetovou džunglí, je to dobrá volba a způsob nákupu.Např.na pojezdy a kuchyňské kování mám doživotní záruku, ale zapoměl jsem se zeptat, jak to počítají, naštěstí jsem ani po 10letech nemusel nic řešit.Na druhou stranu znám i kamenný obchody, kde by jsem si ani" kolo nedal do stojanu".Bez internetu se dnes ani na lyže neoblíknu a to jsem v dobrým úmyslu objel nejbližší vyhlášený obchody v okruhu 40km a jeden speciál ve vzdálené Olomouci.Vezmu-li v potaz čas, náklady na cestu, vyšší cena(nebyla v tu chvíli překážkou) a výsledek neúspěch, tak vše je ve prospěch internetu.Musel jsem objednat i stromky po netu-odrůdu jsem sehnal v kdejakém zahradnictví, ale na nevhodných podnožích.Raději dám 150,- za poštovný, než 600,-za benzín+1/2 dne v tahu, cestou do nejbližšího zahradnictví, kde to vedou.