Ja si pripadám ako Alenka v ríši divov. Olej má dajme tomu 1000 vlastností a na špecifikáciu sa berie do úvahy dajme tomu 50. Zvyšných 950 vlastností z ktorých mnohé môžu byť niektorých prípadoch dôležité sa jednoducho nezmestia do tabuliek.Preto sa objavuje aj schválenie Ford, Mercedes,Opel, Husqvarna a čo ja viem aké.To znamená asi toľko že každý výrobca môže mať špecifické požiadavky na olej. Preto Vám každý výrobca ponúka olej ktorý je zaručene vhodný do tej ktorej značky.Ono také to rozmýšľanie typu Jaso fb, fc,fd mi tak trochu pripadá ako to klasické viac pásikov - viac Adidas
Celá táto téma je ešte podstatne zložitejšia a pomerne dosť pochybujem o tom že neaký internetový inžinier dobre pracujúci z googlom a o oleji vie len to čo si prečíta na fľaške môže napísať niečo rozumné.