Múj rádo by žert, jste asi vzal příliš vážně, navazoval na předešlý příspěvek. Máte pravdu v Oktávce jsem se nevezl, natož ve Ferrari. V podstatě celoročně jezdím na motorce do lesa a to i soboty a neděle. V zimě, pokud není mnoho sněhu a jsou ukončena výběr. řízení, také.Pokud jste štastným majitelem celoplastové pily, závidím Vám.Před lety jsem koupil Jonsered2050, celoplast. za 17000kč. Hned po prvním dnu prořez. šla do servisu, píst, karburátor, atd. Další problém byl v mazání řetězu,musel jsem měnit čerpadlo. Fasované okologické oleje byly nad jeho síly. Po pár návštěvách servisů, kdy na krytech pily strhly závity a ty mi začaly odpadávat, měnil jsem šroubky s větším průměrem. Táhlo plynu lankem, to musela být hlava. Vedení řetězu, prakticky žádné, řetěz v prořez., věčně dole. Kvalitní pila, má pod krytem plechy, které padání řětězu zabranuje. Nepochopitelné bylo řešení uchycení lišty. šrouby prostrčené plastem, po pár měsících se začaly protáčet. Kdyby tyto dva šrouby , ze strany od výfuku propojily jako by do U, tak se toto nedělo.I po měsíci, kdy jsem pilu nepoužíval, tak jsem start. lankem ani nepohnul. To se dělo asi dvakrát. Do oprav jsem dal kolem 6000kč, po roce mé už docházející trpělivosti jsem ji nechal za babku na náhradní díly. A pro tyto důvody, bych stejnou chybu neopakoval.