Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:Zkušenosti s benzinem mám jiné. Jarová voda nám filtr odmastí, což u některých filtrů je až nežádoucí. Některé filtry je dobré vyčistit (umýt benzinem) a potom je trochu zvlažit olejem z důvodu lepší absorce prachu. U rounových filtrů jsem se také setkal s poničeným, nebo se stvrdlým rounem, ale při pátrání proč se tak stalo, jsem zjistil že obsluha použila k čistění ředidlo, toluen, trichlór, perchlór a podobné „lázně“. Je pravda, že i některé „benzíny“ dokáží být agresivní. Jednou se mi stalo, že při opravě stroje mi trochu benzínu nateklo na ruku pod plastové hodinky, které se mi asi po 10 minutách začaly rozpouštět. Přesto předpokládám, že lidé do svých strojů čerpají pouze kvalitní benzin. Vzduchové filtry jsou stavěné na to, aby benzin dobře snášely. Kdyby tomu tak nebylo, každý filtr by se časem zničil, protože malá část pohonné směsi se při práci dostává z karburátoru spět na filtr. Benzin se znovu vypaří, ale olej zůstává a spolu s malými částečky prachu vytváří neprostupnou vrstvu. Takový filtr je dobré nechat nějakou dobu odmočit v benzínu a vyfoukat. Nepíši to proto, abych zpochybnil zkušenosti jiných, ale jenom proto abych uvedl zase své zkušenosti.