Moc to s tím benzínem nepřehánět! Lepší je vlahá jarová voda, tak do 40 stupňů, potom propláchnout v čisté vodě a vyfoukat aspoň tou pumpičkou a nechat uschnout. Rounové fitry po benzínové lázni ztrácejí rouno, textilní řídnou a materiál tuhne. Časem se úplně zalepí, stále vypadá dobrý, ale ztrácí prostupnost! Není špatné filtr v kolínku zatěsnit, některé mají výraznou vůli i když je drží šrouby. Například jeden zákazník si u HQ 350 dal pod filtr fíbrový kroužek a byl pokoj a ještě lépe držel! Občas mají snahu se pootáčet. Pokud netěsní dvoudílný, bez problénů ho namáznu těsnící pastou a slepím. drobné prachové částice sice až takový problém nejsou, ale! Pokud je jich 20 dkg najednou, sami uznáte, že to už problém je.
Radek