Ta oprava byla nyní, nebo dříve a potom tato závada?...... Je to způsobeno chudou směsí, po vypnutí sytiče je problém s ochuzením směsi... Čím je způsobena chudá směs při řežimu provoz je ale těžké přesně určit. Nejprve bych začal jednoduchými úkony. Vedení paliva od nádrže s filtrem až po karburátor - sítko.Po tomto vyzkoušet, zda lze nasát např. injekční stříkačkou benzín u odpojené hadičky karburátoru, pokud se nasaje téměř plná, je to dobré. Při čištění sítka ověřit stav a opotřebení vyměnitelných dílů karburátoru. Nastavení karburátoru bude asi OK, protože předpokládám, že změna nastala bez takového zásahu. Dále všechna těsnění vyzkoušet - zda není přisáván falešný vzduch - karburátor, válec. Potom, když to nepomůže, tak již složitější opravy, např. to může být způsobeno prasklým - netěsným hřídelovým těsněním - guferem klikovky, vyjímečně díl mezi karburátorem a válcem - prasklina. Začněte od vedení paliva - zkusit stav, někdy je stav značně zlepšen otevřením L na více než má být, podržet plyn a potom vrátit. To je ale většinou důsledek zaneseného karburátoru a nečistoty značně sníží průtok u sedla trysky, potom se to trochu zlepší, ale stejně je nutné karburátor vyčistit. Možná Vás nemine čištění karb. ultrazvukem , pokud máte u koho, jinak vyvařit - po demontáže všeho, co brání vyčištění.