Pro zaměstnance M. : za 1) nikdy jsem u M. nepracoval a nedonutí-li mne současná garnitura nedávno zvolená do krajů, skončit s živnostničením, přísahám na holý pupek ani nebudu. Za 2) nikdy jsem netvrdil, že všichni jste lumpové, pravda je, že jen někteří větší, někteří menší :-), ne to byl vtip. Spolupracuji s jednou pobočkou a nemohu si zase tak moc stěžovat. Mechanik opravdu dnes má velice dobrou úroveň, prodejci také. K plombám, pletete se, karburátor je optimálně nastavený od svého výrobce, plomby jsou nasazeny v postavení umožňujícím drobné doladění. To základní nastavení je rozhodující pro emisní limity, a plomby jsou tam kvůli nenechavým majitelům! Zda lze z centrály objednat nové, nevím, zkuste to. myslím, že když to jde u STIHLu, HQ, SOLO, proč by to nešlo i u vás. V servisních příručkách se jednoznačně nařizuje po demontáži nasadit nové! Souhlasím, že to co mi mechanik z "mé" pobočky dosud dával na posouzení, téměř vždy neslo původ v majiteli, jen asi ve dvou, či třech případech jsme museli potvrdit chybu stroje. Obligátní problém kliky u 962, rozsypané ložisko na ojnici dole, vyfouklé těsnění na bočním víčku přepouštěcího kanálu válce a tuším sloupnutý potah válce. To se však stát může, nikdo není bez chyby. Pravidelné dohady se zákazníky při destrukci víka řetězky z důvodu špatné montáže už nejsou překvapující. Bohužel je to kontrukční vada, ale těžko ji někdo uzná. Takto pitomně zkonstruovat boční napínák řetězu, může jen Ital!
Radek