Nejspíš jsem to přehnal a špatně vyjádřil s obvinování, že jí nastaví tak, že se do roka zadře. A proto se všem omlouvám, ale mám takovou zkušenost, že je fakt to, že když jsem byl na bezplatným servise, tak jsem tam musel jít znova, jelikož mi jí seřídili špatně a nešla tak jak má jít. Proto jsem jí dal do jiný firmy, která taky opravuje pily a tam mi řekli, že to prostě udělali špatně a, že to nebyla náhoda (nedá se to prý zkazit- cituju slova toho pána). Nebudu říkat co mi tam udělali špatně atd. ani nejsem tak naštvaný, ale chci jenom dát najevo, že fakt bych na ty prohlídky nechodil. Neříkám, že každý obchod mountfield je stejný, a třeba to byla i náhoda, ale to co jsem musel vytrpět stim a to dohadování, že tam odešla nějaká součástka, atd. to mě opravdu naštvalo. Akorát mě štve jejich chování třeba za to nemohou, ale to nechci řící, že kdo dělá u monutfieldu, že se chová špatně. To jsou fakt jenom nějaký lidi.Jenom chci napsat mojí zkušenost. Nic víc žádný obvinování ani nějaká pomluva. Třeba je i chyba v tich pilách. Uvidíme další rok :)
Martin