Svatojánci



host - 45.106 (?)
25.6.2010 15:05

Omluva- nezpozorovala. noela.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
                     
host - 49.39 (?), 29.6.2010 14:30

Jí taky nejsem přes kosu odborník jako staří sekáči, mám to "okousané" a není to jako ze žurnálu. Ale je to příjemná práce, neřve mi u toho motor a můžu si to dělat kdy chci a nikoho neruším.

Zkuste to taky.

A víc práce s tím skoro taky není, když vezmete v úvahu, že sekačkou byste to jezdil za tu dobu několikrát... Člověk si procvičí zase jiné svaly, zdravě se zpotí a pak mu u toho o to víc chutná pivo...

Josef.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 49.39 (?), 1.7.2010 13:11

Včera se jich zase rojilo plno! Poslední jednotlivci okolo 1/2 12.

A přede dvěma dny se rojila ještě stanice ISS - to byla ale pořádná světluška! Upozorňovali na ni v televizních novinách a tak jsem si na ni počkal.

Josef.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 45.106 (?), 25.6.2010 15:02

Milý Josefe, já bych svatojánky pozorovala, až bych brečela. Jenže nejsou. Naposledy jsem je viděla v dětství u babičky na Šumavě a v časné dospělosti :-) v Predejane (býv.Jugoška), pod horami. Tam jsou tak velcí, že vypadali jako létající svítící kuličky na cvrnkání.Tak je to.

V Praze jsem je za x let nespozorovala taky a tady, pod českými horami, je chladno. Ačkoliv včera bylo(poprvé letos) ještě ve 23.00hod. kolem 17st. Snad že by to bylo tou Svatojánskou nocí? Tak na ty krasavečky mrkněte i za mě, ano? Prosím. noela.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 45.106 (?), 25.6.2010 15:05

Omluva- nezpozorovala. noela.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 49.39 (?), 25.6.2010 16:15