Rez marhule



host - 158.111 (?) 
10.3.2023 17:15, zobrazeno: 1296x

 Dobrý deň, poradíte mi ako mám ostrihať marhuľu vysadenú v jeseni 2021? Jedná sa o odrodu maďarskú na podpníku myrobalan.

Ďakujem za rady, nie som odborník, ale snažím sa. Príroda nado mnou víťazí.


Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 158.111 (?), 10.3.2023 18:03

ešte pridám jeden pohľad

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 158.111 (?), 10.3.2023 18:06

tu je obrázok


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 213.137 (?), 11.3.2023 10:37

Těch větví tam je už dost, to se pak těžko popisuje, a je to trochu nepřehledné zkuste přidat dalšího foto z jiného úhlu. MH

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 158.111 (?), 11.3.2023 12:03

 Korunka bola založená so stredníkom a 4 kostrovými konármi. Pravda je, že boli asi 2 v ostrom uhle ku stredníku.  Pridám další pohľad.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 213.137 (?), 11.3.2023 19:21

Ostře nasazené kosterní větve vyhnout min. 2 roky. Kosterní větve by měly být v jedné výšce, když bude některá vyšší než ostatní, tak zakrátit. Terminál radikálně zkrátit a nenechat předčasně vytvořit druhé patro, pouze slabý obrost který pokvete. Nějaký náznak v náčrtu. MH


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 158.111 (?), 12.3.2023 13:15

Dakujem, ešte by mi pomohlo načrtnúť - kde mám zakrátiť kostrové konáre, prípadne ktorú časť rozvetvenia zakreslenú na obrázku ako upraviť. Ako píšete, je tam toho veľa a neviem či mám niečo odstrániť celkom. D.B.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 213.137 (?), 12.3.2023 20:26