Ten postřikovač by mě docela zajímal. Můžeš sem vložit fotku



host - 87.23 (?)
9.2.2010 19:43
Ahojte, mam pofotenu rozsirenu napravu na mojom malotraktore MINI70. Len neviem kde a ako mozem umiestnit fotky aby boli dostupne vsetkym. Rad by som videl nejake fotografie predneho zavesu na malotraktor. Dakujem, s pozdravom krankus@post.sk.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 78.198 (?), 2.6.2009 23:03

Generalka sa na tomto type motora B&S asi ani neda urobit. Mne sa zlomila ojnica, ktora bola hlinikova, a rozbila blok motra. Zohla aj vackovu hriadel. Tak z motora ostal dobry len karburator, zapalovanie piest, kruzky. Velmi by som ho aj tak nerozoberal, lebo su tam vyvazovacie hriadele pre hladsi chod motora. A tie ked sa zle nadstavia tak musi riadne hadzat motorom. Ja som pouzil dvojvalcovy V motor Kohler s elektrickym starterom. Cize musel som niektore veci aj poprerabat. Pri jednovalcovom motore budu upravy minimalne. Mozete pouzit aj motory inych vyrobcov. Zalezi na cene kolko chcete investovat. krankus@post.sk

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 40.70 (?), 5.6.2009 22:39