Zábeh motorovej kosačky



andy.wise - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (585) - 220.253 (?)
14.8.2008 7:39

Kosačka je slovensky sekačka, nikoliv kosa ;-).

Tazateli: Stačí, když budete zpočátku sekat nižší trávu, třeba jen týden starou, hlavně aby se sekačka nepřetěžovala a postupně jí po pár motohodinách přidávat. Po 5 motohodinách vyměnit motorový olej, není li v manuálu uvedeno jinak.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 71.230 (?), 13.8.2008 9:46, zobrazeno: 7648x

Je nutný, resp.vhodný nejaký zábeh novej motorovej kosačky (napr. x-minútovým voľnobehom), alebo božno možno hneď  "vyraziť do terénu"???

Prosím o pochopenie pre moju, možno "blbú" otázku, ale v motorových kosačkách som úplný začiatočník (nádejný novomajiteľ)  a hoci to žiaden manuál neuvádza, zaujímal by ma názor skúsených harcovníkov. Istota je istota.

Ďakujem.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 148.186 (?), 13.8.2008 23:45

záleží na výrobci co napíše v manuálu, ale rozhodně jedná li se o 2takt tak je lepší pro začátek mazat klidně 1:25 a netočit to naplno. Alespoň než se to usadí, já u své sekačky jsem jel 1 nádrž tak na půl plynu, 2 nádrž od půlplynu do třičtvrtě,3 nádrž jsem jel krátkodobě naplno.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
andy.wise - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (585) - 220.253 (?), 14.8.2008 7:39

Kosačka je slovensky sekačka, nikoliv kosa ;-).

Tazateli: Stačí, když budete zpočátku sekat nižší trávu, třeba jen týden starou, hlavně aby se sekačka nepřetěžovala a postupně jí po pár motohodinách přidávat. Po 5 motohodinách vyměnit motorový olej, není li v manuálu uvedeno jinak.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů10:55
Nářadí pro průklest vysokých stromů9:50
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024