Pro pořádné naplnění koše je zapotřebí, aby sekací korpus byl co nejhlubší. Nejlépe to mají vyřešeno Italové, kteří sekačky opravdu umí. Docela se divím, že Hecht špatně sbírá, protože se vyrábí v Itálii ve společnosti Marina systems s.r.l.; ve většině případů je sbě r italů vyřešen jednoduše : okřídlený nůž High Lift, široké vyhazovací okno do koše a hluboký korpus sekačky. Je teda pravda, že ono unést nabouchaný koš se 70 litry trávy není žádnej šlágr. Ta váha je pak pěkně znát, přesně tohle dělá moje IBEA- bouchá koš jako kdyby tam byl nějaký lis. Koš je látkový a naplní se až do vyhazovacího otvoru. Mulčovací nože tak dobře nesbírají, většinou se sekačka zahltí buď vysokou nebo přerostlou travní hmotou. Není totiž schopen vytvořit takový proud vzduchu, svoji roli tam zas hraje natvarování korpusu žací komory. Jo dnes je trh naplněn nejrůznějšími výrobky, ale já jako odborník radím jedno - nekupovat sekačky s čínskými motory (Vega, Hecht, ABG, MTD...) až tedy na jednu výjimku- sekačky Raser od firmy GGP, prodávané v Mountfieldu. Zatím jsem na tyto motory neslyšel jedinou stížnost (vyrábí je firma SUMEC přímo pro GGP, který si kontroluje jejich kvalitu).
Motory Honda a Briggs jsou osvědčené - jednoduchá údržba a solidní životnost. U Briggsů může občas zlobit karbec u starších sekaček, většinou se jedná o zpuchřelou membránu, která se vyskytuje do modelů 550 Series. Výšší řady jsou osazeny karbecem plovákovým. Hondy GCV-GSV trpí na nekvalitní benzíny, které způsobují napalování úsad na dříku sacího ventilu, který se přidře. Opravu nelze řešit jen zaklepnutím ventilu zpět. Aby motor vydržel, je potřeba jej rozebrat a závadu důsledně opravit, a potom změnit benzín - přejít k lepší pumpě.