Vari - Jikov



                     
host - 178.235 (?) 
25.8.2012 18:27

Motor má patrně bohatou směs, obyčejně také "čtyřtaktuje".Zkontroloval bych těsnost plováku, hladinu paliva v pl.komoře a vyměnil bych preventivně jehlu nad plovákem (pokud má motor už něco za sebou).Samozřejmě vzduchový filtr pravidelně udržovat. Správná svíčka je Brisk N17C.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 54.2 (?), 27.8.2012 16:16

Dobrý den.

Podle toho, co tady radíte, tak asi máte dobré znalosti o těchto motorech. Nemohl by jste zareagovat na můj problém? 

Startuji na sytič. Po naskočení motoru okamžitě sytič vypnu, motor běží několik vteřin a zhasne. Nebo když stihnu vyskočit na sedačku vozíku a rozjedu se, to znamená, když je motor v zápřahu tak pěkně jede (táhne), nesmím ho ale uvést do volného chodu. Potom zdechne. Tak jako u toho startování.

Podle mě je něco s volnoběhem. Nevíte. Dík. Když, tak bych to rozvedl víc.

                     
host - 178.235 (?), 27.8.2012 18:56

Zveněte u zahřátého motoru mírně otáčky a volnoběžným šroubem vylaďte ty nejvyšší.Pak uberte plynu a totéž opakujte.Měl byste se tak dostat na správné volnoběžné otáčky bez nežádoucích přechodů. AB

                     
host - 138.103 (?), 31.8.2012 16:31

No jasně. Jen se mi nechtělo přemýšlet. Vždyť ten šroub s pružinou na karburátoru je na seřízování otáček. Teď už mi Vari zase pěkně klepe i když stojí na místě. Díky moc. yes

   
host - 197.209 (?), 26.8.2012 12:18

Dvoutaktní motory Jikov mají několik neduhů: jak již bylo popsáno zasekává se jehlový ventil v karburátoru, plovák musí být v souběžné rovině s dělící rovinou plovákové komory, šroub bohatosti směsi povolen o cca 3/4 otáčky, kontrola zapalovací svíčky jestli hází jiskru i pod tlakem, kontrola gufer klikové hřídele zvláště toho spodního, vůle osočky škrtící klapky, vytlučený kolíček osičky škrtící klapky, správný předstih zapalování a v neposlední řadě rozdělat výfuk a podívat se jestli není "zarostlý" jestli výfukové plynu mají dostatečný otvor pro ůnik, a když už je sundaný výfuk podívat se výfukovým kanálem jestli motor není přidřený. Přidřený motor lze opravit výbrusem. Ještě jedna závada je možná, motor je již opotřebený a v zámcích pístních kroužků je značná vůle nad povolenou mez. Luboš

   
host - 252.34 (?), 2.10.2012 21:17

Dobrý den! mám malí problém s varinou! Dostal sem ji zadarmo, tak sem vsecko vyčistil a nastartoval.Motor běží, ale na volnoběch střilí do sáni a aji kdyz přidam tak taky, ale zdáse, že ne tolik jak na volnobech a ma snahu zdechnout?dDěkuji všem za radu a odpověd.Michal

      
host - 182.1 (?), 19.1.2013 15:28

asi máte střihlej klínek naa zapalování

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Rozetové kování montáž10.5.2025
Rozetové kování montáž9.5.2025
Rozetové kování montáž9.5.2025
Koš na čidlo9.5.2025
Koš na čidlo8.5.2025
Husqvarna 359 vs. stihl ms 34127.4.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika