Vari Diesel



host - 4.243 (?)
18.4.2011 11:00

Je poctivé říct, že se jedná o technické řešení ala Mountfield má to však velké ALE. Je tam převodovka šest dopředu dva dozadu naftový motor a výkon až k deseti koním. Cena je fakt zajímavá jen ty zkušenosti uživatelů skoro žádné. Nemusel by to být špatný stroj jako "nosič nářadí" na zahradničení a na "políčko" jestli mi rozumíte. V dopravě netuším vůbec, max. rychlost je něco málo přes deset kilometrů v hodině. Přenos síly motoru se na převodovnu přenáší dvojicí klínových řemenů a spojku zajišťuje kladka, která je napne a dojde k přenosu, však píšu ala Mtf. Viděl bych to tak, že doprava ano, ale jen na místo práce s potřebnýmy adaptéry na korbě. Do lesa na dřevo nevím nevím.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                     
host - 11.107 (?), 1.4.2011 21:30

Koupil jste ten stroj jako Vari, nebo jako jinou značku, protože koupit to jako Vari a s rotavátorem bylo asi nemožné.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 209.172 (?), 3.4.2011 11:18

Kupil som malotraktor ako Vari a neskor som dokupil rotavator a ine nahradne diely, napr.aj nahradny motor k malotraktoru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 113.224 (?), 17.4.2011 16:34
nasiel som obrazok, ten vari-diesel vyzera ako kipor KDT 410 alebo 610, predáva sa aj v čechách a na slovensku, poľsku, pôvodne som ho chcel kúpiť ale nakoniec som sa rozhodol pre jazdený agzat. Na internete nájdete predajcov trakorov kipor aj príslušenstva.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 18.4.2011 11:00

Je poctivé říct, že se jedná o technické řešení ala Mountfield má to však velké ALE. Je tam převodovka šest dopředu dva dozadu naftový motor a výkon až k deseti koním. Cena je fakt zajímavá jen ty zkušenosti uživatelů skoro žádné. Nemusel by to být špatný stroj jako "nosič nářadí" na zahradničení a na "políčko" jestli mi rozumíte. V dopravě netuším vůbec, max. rychlost je něco málo přes deset kilometrů v hodině. Přenos síly motoru se na převodovnu přenáší dvojicí klínových řemenů a spojku zajišťuje kladka, která je napne a dojde k přenosu, však píšu ala Mtf. Viděl bych to tak, že doprava ano, ale jen na místo práce s potřebnýmy adaptéry na korbě. Do lesa na dřevo nevím nevím.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 150.67 (?), 21.4.2011 8:12
Mal som tento malotraktor asi 5 rokov. Nakoľko za ten čas som používal na pracu hlavne trojku rychlost neredukovanu, ozubene koliesko, ktore tuto rychlost prenasalo sa vydralo a musel som dat varobit nove. Ina vada tam nebola. Ano, z motora na prevodovku boli klinove remene. Ale porovnavat to len kvoli tomu s manfildom, tak pan nevie o com pise. Tento malotraktor zvladal vsetky prace, vratane orby do kopca. Bocny vyvodovy hriadel som vyuzival na postrekovac ako pohon na vodne cerpadlo a na pohon rotavatora, ktoreho foto je vyssie. Malo to elektricky start a spotreba velmi nizska, asi 0,6 nafty na 1hod. prace. Vykon motora 7,5 koni. Ovladanie pocas jazdy alebo prace bolo velmi jednoduche. Samozrejme, s každym strojom sa treba naucit pracovat a primerane ho zatazovat. ja som mal na tomto malotraktore 14" kolesa, ktore to vsetko vyborne zvladali.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 21.4.2011 11:01

Pan vie o čom píše, len vy nevete čitať. Moutfield jsem použil jako příměr technického řešení přenosů síly. Nesrovnával jsem kvalitu nebo nedejbože výkon. Napište, co u vašeho stroje zajišťovalo převos výkonu z převodovky na osu kol. Řetěz? A kdo ví, zda ta 14" kola nebyla tím, co zrušilo převod ve skříni.
Je pravda, že se i dnes dá tento stroj koupit a za relativně slušný peníze. Dokonce i desetikoňák a za 35 tisíc není zase tak strašný. Je to Kipor KDT 910E.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 9.9.2011 20:35

Tak co? Nikdo nic? Co máte novýho za poznatky všeho druhu!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 236.166 (?), 10.9.2011 21:14
vydeľ som niekde v katalógu motor diesel aj na bežne vari okolo 250 ccm písaná spotreba 0,3 l výkon okolo 5 HP keď som ho teraz zháňal v predajni na mňa pozerali ako keby som neviem čo od nich chcel
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 10.9.2011 21:46

No, to co jste viděl byl motor HATZ a bylo to u vás, na slovensku Agro Spiš, ŠUPA. Tehdy to vydával za Vari a lidi se ptali proč to není i v ČR aby se nakonec ukázalo, že s tím firma Vari nemá nic společného. Jsou to převodovky z Prakovcu a ty už dávno Vari nebere, takže se to muselo přejmenovat a bylo po Vari.
Nevím jak moc je vhodný diesel k odstředivé spojce. K ní asi ten benzín je vhodnější, protože člověk nevyužije dobrého krouťáku diesel motoru v nižších otáčkách. Spojka by mohla prokluzovat.
To to Vari diesel as, KIPOR umí dokonale. Taky jsem se díval, jaký vytřísací vyorávač brambor se na toho Kipora dělá. Sice myslím na Ukrajině, ale dělá.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 27.106 (?), 6.2.2012 18:21

Tenhle Hatz diesel na Vari mne v té době taky zaujal hlavně tou spotřebou 0,3l/hod. Nedalo mi to tak jsem si udělal výlet na Slovensko ovšem ta cena přes padesát tisíc mne dokonale odradila.

Ty stroje jako Vari diesel nebo kipor jsem viděl i v kamaberil a vychází to na třicet tisíc. Jinak pokud si zadáte na outube "motoblok" tak je tam spousta videí a inspirací k nářadí s těmito stroji. V podstatě je to většinou jedna a ta samá čína jen pokaždé s jiným názvem.V jednu dobu to nabízela i nějaká firma pod názvem čínský drak nějak kolem padesáti tisíc ale to již byl vcelku festovní stroj, v porovnání s tou Variňáckou verzí o hodně bytelnější. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?13.6.2024
Kouří do místnosti10.6.2024
Traverzy IPE5.6.2024
Traverzy IPE2.6.2024
Traverzy IPE2.6.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?1.6.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika