Vari



Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 128.254 (?)
16.5.2009 11:38

Zdravím, pro pana J.S.,když je otvor pro páčku regulátoru o 0,3-4mm větší a ještě oválný, tak je samosebou, že olej touto vůlí proniká mnohem vic než u nového motoru kde je vůle cca 0,01. Tento motor také poháněl Vari systém, ale u zahradníka a téměř denně a několik let, on si sice koupil nový, ale pro mě to byla výzva na opravu, která se běžně nedělá. Po opravě nový motor uložil a opět nasadil opravený, se kterým už zase odkroutil rok. Co se týče opotřebení ostatních dílu, válec bez známek opotřebování, píst běžně jěmně poškřábaný, ostatní díly bez známek opotřebování. Standa.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
               
host - 30.21 (?), 14.5.2009 21:36

Tak taky mě to připadá celkem (tak nějak)ale zaráží mě to že to je na novým motoru kterej skoro nic nensjel asi 5 km

                  
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 128.254 (?), 15.5.2009 14:16

Zdravím, páčka regulátoru je těsněná jenom nalícováním kov na kov, protože musí mít co nejmenší mechanický odpor, (jinak otáčky "houpají")proto prolíná i nový motor. Zkoušel jsem vytěsnit vůli galvanickým pokovením oné páčky, ale výsledek nebyl dokonalý, protože vrstva naneseného kovu byla malá a nestačila vytěsnit vzniklou vůli. Pomocí zhotovených přípravků jsem na rozebraném karteru napěchoval okolí otvoru na průměr 3,95mm a potom už nebyl problém nalícovat páčku regulátoru. Po opravě olej prolíná jako u nového motoru. Standa.

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 15.5.2009 19:11

Teď jsem nepochopil výsledek opravy. Nebo uvádíte... že proto prolíná i nový motor, a výsledek Vaší opravy je, že olej prolíná, jako u nového motoru. 

                     
host - 8.78 (?), 15.5.2009 21:25

P.S tak jak tady celý odpoledne čtu tak jste dost dobrej machr na vari a terru   poprosil bych tedy vás jako odborníka :  jak je to z tím měřením oleje u motoru honda   měřit při vytučený měrce nebo zašroubovat a měřit    četl jsem snad všechny odkazy a debaty ale moudrej z toho dvakrát nejsem   dneska jsem to měřil při vytočený a tak je to trošku pod horní rysku  

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 15.5.2009 21:32

Jaký máte motor Honda - GCV, nebo GXV, nebo jiný? Podívejte se sem

                     
host - 8.78 (?), 15.5.2009 21:51

Mám motor GCV 160

                     
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 128.254 (?), 16.5.2009 11:38

Zdravím, pro pana J.S.,když je otvor pro páčku regulátoru o 0,3-4mm větší a ještě oválný, tak je samosebou, že olej touto vůlí proniká mnohem vic než u nového motoru kde je vůle cca 0,01. Tento motor také poháněl Vari systém, ale u zahradníka a téměř denně a několik let, on si sice koupil nový, ale pro mě to byla výzva na opravu, která se běžně nedělá. Po opravě nový motor uložil a opět nasadil opravený, se kterým už zase odkroutil rok. Co se týče opotřebení ostatních dílu, válec bez známek opotřebování, píst běžně jěmně poškřábaný, ostatní díly bez známek opotřebování. Standa.

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 16.5.2009 21:00
Děkuji za vysvětlení, teď je to jasné. Jaký to byl motor?
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Vzdálenost zahradního domku od plotu - zkušenosti1.9.2025
Vzdálenost zahradního domku od plotu - zkušenosti28.8.2025
Venkovní kuchyně na terasu/chalupu – vizualizace ZDARMA do 1–2 týdnů18.8.2025
Nestabilní pH v bazénu15.8.2025
Nestabilní pH v bazénu15.8.2025
Nestabilní pH v bazénu11.8.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika