Nic proti 2T, který si svoje na našich zahrádkách a jinde odpracoval. Ale kdo si porovná 4T a 2T, tak technicky musí uznat, že je to o kus dál. Jednak uvedení do chodu je pohoda, opakované starty totéž, chod motoru a také samozřejmě spotřeba a výfukové plyny. Je nesporným faktem, že ND jsou na 2T v nižší cenové hladině. Je také ale nesporným faktem, že 4T - Honda zejména, vydrží velmi dlouho v provozu, bez oprav a snížení výkonu motoru. Když to porovnám s těmi, co mají 2T, tak nejprve začaly motory hůře startovat, potom klesl výkon a ještě k tomu výměny gufer, což je v podstatě malá generálka, protože většinou se to prohlédne a preventivně se vymění, co se nezdá úplně v pořádku. Já jsem u Hondy od r. 1995 měnil jen olej a seřídil ventily. Nic víc. Spojka je již součást malotraktoru. Kdybych se nyní měl znovu rozhodnout, tak nemám jediný důvod pro 2T, snad jen to, že bych na zimu vyjel v orbě mix, který zůstal z pil, ale to je hodně mizerný důvod.